nedelja, 22. september 2019

Kar tako, mimogrede...


Med govni ni prijetno, slej ko prej te pošpricajo.

Vse življenje sem se pojasnjeval drugim, dokler nisem ugotovil, da niti sebe ne razumejo!

Nezadovoljni z lastnimi živetji, menijo, da so poklicani reševati tuja.

Ni bogastva, ki tvojo praznino zapolni!

Med primitivnimi bitji imaš le dve možnosti - postati primitiven ali bentiti nad primitivo!

Zanimivo, mnogi vedo o meni bolje, kot vem sam. Ko bi še o sebi vedeli!

So stolični, a v vsaki svoji podobi sebi pošteni.

Raje sam, in po svoje, kot z njimi, po njihovem.

Ko bi lahko zapisal, da so nižje razvita vrsta, bi bilo odlično. Tako pa niti o vrsti ne morem govoriti.

V kolikor bodo moja spoznanja zaživela, enkrat, nekoč - bo človek imel dovolj časa, da si čas v bodočnosti zagotovi?!

Hlevski krojijo svet, pardon - štalo!

Imel sem voljo, in jih ugotavljal vse življenje. Ko sem jih ugotovil, me je volja minila.

Prava farsa, nagonski se sklicujejo na razum!

Bog-ne-daj živali reči žival, takoj te razglasi za fašista!

Povprečje je dno... ki v "demokraciji" postane površje.

Prečesaj njih "razumevanje", videl boš, da - nimajo pojma!

Veruj v kar želiš... če že razumevati ne zmoreš.

Lažje, čeprav zmotno, je na temelju živali soditi človeka, kot na temelju človeka ugotavljati živali!

Po "normali" večine je zdravnik v umobolnici mahnjen.

Obstaja pravljica, v kateri živali posnemajo ljudi. Obstaja dejansko stanje, v katerem se isto dogaja.

Ko se "sodobni človek", razumsko gledano, izkaže kot degradacija Homo Sapiensa, se kaže vprašati tako o evoluciji, kakor tudi o verodostojnosti "sodobnega človeka"!

Obče prepričanje, da zmoreš to, kar veruješ (da zmoreš), je bebasta spreobrnitev (ne)zavedanja lastnih zmožnosti.

Bi mi bilo lažje, ko bi mišljenja zadržal zase? Bi mi bilo lažje, ko bi se lastnim prepričanjem nasprotno izkazoval? In bi trdil, da mi je mar za potomce, obenem pa bi jih prepuščal brezupu.

Kjer šteje všečnost, tam ne potrebujejo resnice, pač pa kozmetiko!

Ni komentarjev:

Objavite komentar