ponedeljek, 9. september 2019

Drsijo sanje


Drsijo sanje, prav puhasto mehko,
in zvezde zlate prekrile so nebo,
odeval vanje bi tvoj pogled, in smeh,
pomislim nate, pa sem povsem na tleh…

Nekoč imela sva vse, kar se sploh da,
in prav igrivo iz dneva v dneve šla,
a obledela je sreča v tožen dan,
postane sivo, ko up brsti zaman…

Drsijo sanje, mehke nočne ptice,
premnogim znajo porajati spokoj,
meni vsakdanje je legel mrak čez lice,
spomin ne da se, in v njem obraz je tvoj…

Drsijo sanje, jih meni nič več ni,
nebo ne vleče brez tvojih me oči,
nekoč bi zanje odšel na kraj sveta,
za hipec sreče, ki ga pogled odda…

Nekoč imela sva v snovanje pot,
nič ni kazalo na čas številnih zmot,
a je uvela vsa pesem najina,
in me pognalo do samega je dna…

Drsijo sanje, mehke nočne ptice,
premnogim znajo porajati spokoj,
meni vsakdanje je legel mrak čez lice,
spomin ne da se, in v njem obraz je tvoj…

Ni komentarjev:

Objavite komentar