Metoda, v okviru katere po količini osvojenih oz.
memoriziranih podatkov ( = tozadevnega znanja) ugotavljajo stopnjo inteligence,
bo, neizogibno, padla, kajti - razpolaganje s podatki ( = tozadevno znanje) ni
isto kot taiste podatke razumeti ( = razume/va/ti dejanskost, dejansko
po/znati)! Pa...
Ko bo padla, ta metoda, značilna za vsa aktualna
“psihotestiranja”, bo, posledično, padla tudi Gausova krivulja. Ne obstajajo
namreč tako visoke številke, da bi se z njimi dalo izkazovati ekstremne razlike
v umskih zmožnostih med (zgolj) pametjo in razumom! Tako bosta nastala dva
grafična prikaza. Prvi, ki bo ugotavljal pamet, in v okviru tega zmožnosti
absolutne večine ( = vseh nagonsko zasnovanih in tistih sicer razumsko
zasnovanih, a huje psihično okvarjenih), in drug, ki bo govoril o razumu,
potemtakem o razumevanju, dejanskem po/zna/va/nju.
Ni komentarjev:
Objavite komentar