četrtek, 28. junij 2018

Veš kva!


Veš kva, jest nism usak,
mam rauno hrbtenico,
ne bo me kak bedak
meu, kr tko, za stenico!

Jest nism kokr ti,
k te šef sam zajebava,
moj ve kolk pameti
prenaša moja glava!

Un gor so usi zabit,
posluš me, jest sm skušn,
ne znajo nč nardit,
jim je pa zmeri lušn!

Direktor sam čveka,
s sestankou na sestanke,
pa tajnco mečka,
ji briše izostanke.

Kr ve, da jest to vem,
mi zrihta, učas, deklino,
usega ti ne povem,
a z no je vedno fino!

Moj šef je tret po vrst,
negou pa nč ne dela,
sta skup usak dan u Trst,
pa bosta še sedela!

Sta enkrat naložila
mi viskija karton,
sam da b me prdobila,
da tih kt ritka bom…

Seveda sm ga uzeu,
na službn strošk mi paše,
sm spiu ga, pa koj meu
sm istga nove flaše…

Jest nism kokr usak,
je zame čast prou sveta,
usak ve, sm poštenak,
pa z mano ne pometa.

Moj delovodja Blaž
tud prste ma zagrete,
doma ma, u garaž,
usega po tri komplete!

Ob nem še jest lahko
uzamem, to, kar rabm,
usi tih so, sej vedo,
da čist nč ne pozabm…

Ni komentarjev:

Objavite komentar