petek, 12. april 2019

Bez tebe ničeg nema


Kad te videh, juče, zastalo je sve,
osim srca, koje ludi,
pravo čudo, moglo desiti se je
da mi iskoči iz grudi…

Banula si, s neba, pa u rebra baš,
kao da sam tako hteo,
i od tada, to bi trebalo da znaš,
mala, ja sam sasvim vreo…

I sve od juče nema meni mira,
muči me želja da ti čujem glas,
svaki trenutak tera i nervira,
pa svojoj želji moram naći spas…

Od juče ganja tvoja me lepota,
baš ništa nije isto kao pre,
nema mi sreće, nema mi života,
za mene ničeg nema bez tebe…

Nemam mira, stigla si mi čak u san,
mirisna je tvoja kosa,
k'o iz bajke neke bio je moj stan,
ti u njemu gola, bosa…

Ali s jutrom, danas, nestalo je sve,
život ništa mi ne znači,
pa ću krenut, opet, sad na ulice,
možda mogu te pronaći…

I sve od juče nema meni mira,
muči me želja da ti čujem glas,
svaki trenutak tera i nervira,
pa svojoj želji moram naći spas…

Od juče ganja tvoja me lepota,
baš ništa nije isto kao pre,
nema mi sreće, nema mi života,
za mene ničeg nema bez tebe…

Ni komentarjev:

Objavite komentar