četrtek, 11. april 2019

Med kupi šare


Razdejanje, vse je razmetano,
v kupih iščem, a ni najti moč,
popredalčkano mi je neznano,
red pa ni, nikdar, mi v pomoč…

Kar odlagam, brez težav pozabim,
pa zapleta se pri meni vse,
dolgo iščem, kadar nekaj rabim,
vse ostalo pa pri roki je…

Poznajo me domala vsi trgovci,
dobiček raste jim na moj račun,
vsaj trikrat dnevno jih obiščem, z novci,
ker vse pogoltne mi nereda kljun…

Od daleč se nasmihajo prijazno,
in si veselo manejo roke,
ob koncu meseca je prav porazno:
Vsa moja plača v kupih je, nekje!

Razdejanje, moje stanovanje,
skozi šaro komaj najdem pot,
na dosegu vselej so mi sanje,
drugo vse nekje je skrito spod…

Kadar iščem, rado se nerviram,
in obupam, najti ni nikjer,
pa na koncu se orientiram:
V trgovino bo najboljša smer!

Poznajo me domala vsi trgovci,
dobiček raste jim na moj račun,
vsaj trikrat dnevno jih obiščem, z novci,
ker vse pogoltne mi nereda kljun…

Od daleč se nasmihajo prijazno,
in si veselo manejo roke,
ob koncu meseca je prav porazno:
Vsa moja plača v kupih je, nekje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar