sreda, 24. april 2019

O različnem istem


Spomin, selektiven škrat, ki nepomembne zadeve spravlja v podzavest.
Kadar razumeš določeno zadevo, takrat jo zmoreš tudi z lastnimi besedami pojasnjevati, in takrat so ti razne formule, definicije... bolj ali manj balast.
Kadar ne razumeš, takrat si, pač, del občosti, ki temelji izključno na tem, kar "zna": na formulah, definicijah, navedkih.

Zagotavljanje sprotnega (boljšega) počutja ni zdravljenje, in tudi ni, dolgoročno gledano, uspešno delovanje... je pa (zgolj) omogočanje lažjih, uspešnejših okoliščin zdravljenja.

Že res, da psihologija ni bila temeljni namen mojega uka, in sem se z njo srečeval le tri leta, a že tedaj so se mi zdele določene trditve za lase privlečene!
Danes se mi ne zdijo več, vem, da so. A "stroka", kljub temu, (še vedno) na njih temelji, in "zdravi".

Slab učitelj je, kdor se od učenca ni zmožen učiti.

Ko bi dete klonilo pred porazi, ne bi nikoli shodilo.

Če nisi zmožen dvoma v lastno znanje, nisi zmožen znanja.

Veliko "pametnih" sem spoznal. Vsi so brez ušes.
Nekaterim sem pomagal. Ušesa so jim zrasla!

Ni komentarjev:

Objavite komentar