torek, 9. april 2019

Polagano


Polagano, u tišini, veče lega,
smirio je svoje male želje dan,
ali misao što u daljinu bega,
neda mira, uspešno mi kvari plan…

Polagano stišale su pesme ptice,
svaka pesma jednom stigne na svoj kraj,
samo suza koja peče moje lice
nikada ne gubi bola svoga sjaj…

Baš polagano veče lega,
nestaje, opet, jedan dan,
sve je praznina, otkad više nisi tu,
i baš nijedno dosta svega
ne vodi me u miran san,
sve dok mi suze na mom licu ostaju…

Polagano dan za danom putem kreće,
jedna staza, jedan život, jedan trag,
svakog dana neko isto novo veče,
koje traje otkad tebi nisam drag…

Polagano sve su nade putem stale,
ali čežnja, baš zainat, ostaje,
pa i tada kada smirim želje male,
radost mi u bolu mraka nestaje…

Baš polagano veče lega,
nestaje, opet, jedan dan,
sve je praznina, otkad više nisi tu,
i baš nijedno dosta svega
ne vodi me u miran san,
sve dok mi suze na mom licu ostaju…

Ni komentarjev:

Objavite komentar