sreda, 22. februar 2023

Ah, zgolj jaz, in neke moje neumnosti...

Blagor meni, nimam pametnejšega početi, pa zapisujem.
Ja, nekoč sem slišal, da se s pisanjem ukvarjajo tisti, ki »ničesar pametnejšega nimajo za počet.« In bržčas bo temu res tako, med vsemi pametnimi, ki samo pametne stvari počenjajo, izkazujejo…
 
Žal, a bolj jih moti prah, fizična umazanija, kot umazanija nemorale.
Kakopak, nič čudnega, kako bi samoumevnost, »normalnost« lahko bila moteča?!
 
Ne hodi k meni, če običajnost iščeš, pojdi na cesto, v bife.
 
Naj bodo zamisli, ideje, še tako lepe, čiste, v umazaniji nikoli ne bodo zaživele.
 
Nekoč je »znanost vedela«, da je Svet ploščat, da za bližnjimi gorami ničesar več ni, da živijo, tam, nekje, malček vstran, neki velikani, kiklopi…
Tudi danes »znanost ve« marsikaj tega, in še zdaleč ne bistveno drugače, kot je »vedela« nekoč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar