četrtek, 23. februar 2023

"Smrt mi je blizu..."

»Smrt mi je blizu, mi sestra je draga, morda me odreši, morda mi pomaga,« je bilo pripisano, pri nekem mojem zapisu. In…
 
Še vedno »ne vem«, pa čeprav sem nekajkrat povprašal, KOMU je smrt blizu, v nekem »strokovnem vse-v-redu« stanju, KOGA smrt odreši, KDO s smrtjo preti?! In, mimogrede, tudi tega »ne vem«, PRED KOM ali ČEM zmore smrt odrešiti neko bitje, ki, po svojih letih, še zdaleč ni upravičeno smrti pričakovati?!
 
Na srečo je z menoj »vse-narobe«, drugače, zanesljivo, ne more biti, tam, kjer so »strokovnjaki« sila »strokovni«, in tam, kjer ni zmožnosti, da bi posameznik pod lastno streho, s samim seboj, temeljne zadeve urejal, in uredil!

P.S.
Blizu ti je natanko toliko, kolikor SAMA DOPUSTIŠ, da ti je!

Ni komentarjev:

Objavite komentar