sobota, 25. februar 2023

Miška

Zjutraj sem, ko sem stopil v klet, da bom cuckoma z zajtrkom postregel, zagledal, v pasti, miško. Prestrašena, revica, se je, brezglavo, vrtela v krog, na že tako majhnem prostoru, kolikor ga past zagotavlja.
Pobral sem past, odšel na dvorišče, odprl vratca, pasti, in miško spustil na svobodo. Je bilo kar nekaj mišk, ki so na tak način imele opraviti z menoj. Ne vem, nisem preverjal, morda so se tudi vračale v hišo… kakorkoli že, kar nekaj časa sem iskal tovrstne pasti, ročne izdelave, in miškam prizanesljive. V vmesnem času pa ni bilo druge, kot uporabljati takšne, ki miškam za vedno vse težave razrešijo...
 
Ja, kar nekaj miškam sem pomagal. Resnici na ljubo, nobena se ni vsaj za toliko zaustavila, v svojem begu, da bi se mi zahvalila, za uvidevnost, za to, da sem ji pustil živeti, ji, pravzaprav, s tem, ko sem jo osvobodil, ponovno rojstvo, življenje dal. In jim tudi ne zamerim, revicam, majhnim, za razliko od neke posebne »miške«, krepko večje, katero sem tudi iz življenjske pasti zvlekel, jo, poškodovano, oskrbel, in ji, prav tako, življenje porodil, ji ga povsem na novo dal. Takšno je, pač, življenje, in pri sesalcih zna biti še dodatno zanimivo, a kljub temu…
 
Miškam bi bilo sila dobro, ko bi se znale pastem izogibati, a se ne znajo! Kako bi se, znale, ko pa v njihovih glavah, kaže, ni dovolj prostora, za to, da bi vsaj to vedele, v kaj se podajajo, če že tega ne vedo, kako se bodo iz tega rešile. In ko sem še imel koruzo, za kokoši, so bile težave z mišmi še toliko večje. Ja, miši gredo rade na koruzo, pa na razne klobase tudi. Je vrag, z njimi!
 
Kakorkoli že, ugotavljam, da je ena od dveh pasti, teh, ki na svobodo spuščajo, neučinkovita. Potemtakem bom moral, glede na to, da različna prostora tema pastema namenjam, znova seči po tistih učinkovitejših, ki nek svoj »hop« izkažejo, in se z njim miška za vedno poslovi od tega sveta, in predvsem od tega, da bi ji kdorkoli še lahko, kadarkoli, pomagal, tako kot sem jaz, denimo, zjutraj, omenjeni miški. A domnevam, da je koruza vredna goltavosti, če že le-ta rata vredna pasti. Kakorkoli že…
 
Verjetno je tako še najbolj pravilno. Če rineš, kamor rineš, potem se tudi s posledicami tega rinjenja soočaj, in sooči.

Ni komentarjev:

Objavite komentar