četrtek, 29. avgust 2019

Čevlji držijo


Hodim, le hodim, dolgo, noge me bolijo,
komajda se premikam, mučen je korak,
želje so v daljavi, in še dlje se zdijo,
ko pred očmi vse huje migeta mi zrak…

Davi sem se odpravil, dan pa je v kipenju,
sence nikjer nobene, vrelo je nebo,
prav nič na poti ni naklonjeno hitenju,
še polž, prav zlahka, mimo mene švignil bo…

K sreči pa čevlji dobro mi držijo,
resda se zdijo stari, in zanič,
nič jim ne manjka, le da se prašijo,
z njimi je v redu, z mano pa hudič…

Nič ne odpada, še drže podplati,
ni se mi bati, da bi hodil bos,
poti primerno znajo se ravnati,
in bolje od mene so ji, vedno, kos…

Noge hudo bolijo, hrbet mi odpada,
pot pa ne da se, noče sploh mi popustit,
želja me že popušča, nehala bi rada,
vendar je ne ubogam, mora mi se prit…

Hojo počasi vlečem, je bolj skromna bera,
trma pa me vzpodbuja, češ da bom uspel.
enkrat čez noč, če že ni dano do večera,
prav zagotovo nekam, bržčas, bom dospel…

K sreči pa čevlji dobro mi držijo,
resda se zdijo stari, in zanič,
nič jim ne manjka, le da se prašijo,
z njimi je v redu, z mano pa hudič…

Nič ne odpada, še drže podplati,
ni se mi bati, da bi hodil bos,
poti primerno znajo se ravnati,
in bolje od mene so ji, vedno, kos…

Ni komentarjev:

Objavite komentar