torek, 27. avgust 2019

Že tretji dan


Že čakam tretji dan,
da k meni boš prišla,
brez tebe nič ne znam,
brez tebe se ne da,
čakanje me mori,
ni volja mi v okras,
počasi, se mi zdi,
brez tebe teče čas…

Se skušam zaposlit,
na sto in en način,
a nisem najbolj fit,
pa sem docela hin,
mi delo že smrdi,
in več ne bom zdržal,
brez tebe, se mi zdi,
je svet povsem zastal…

Ko včeraj si klicala,
iz drugega sveta,
si jadrno dejala,
da kmalu boš prišla,
ta kmalu pa se vleče,
in sploh mu kraja ni,
brez tebe nimam sreče,
brez tebe čas stoji…

Prav nič mi ne prija, mi je le čakati,
da kmalu napoči tisti srečen dan,
ko s teboj se, znova, mogel bom obdati,
ko boš tu, ob meni, in ne bom več sam…

Kaj mi je početi, ko je vse moreče,
ni, brez tebe, dneva, da lepo drsi,
zdaj me čas razžira, in le sence meče,
ko boš spet ob meni, vse se uredi…

Ni komentarjev:

Objavite komentar