sreda, 28. avgust 2019

Z jutrom znova


Ulice so že zaspale, Luna jih odeva,
ko posipa svoje žarke, da jih vse razda,
misli mnoge so zastale, moja ne okleva,
vsa nemirna, hrepeneča, v daljo se poda…

Tam, v dalji, moja draga zdaj je že sanjaje,
kdo bi vedel, kam jo nosi, komu se smeji,
mene pa preveč počasi steklenica daje,
ko se trudi, da v pozabo mi nemir gasi…

Daj naslednjo, ta je prazna, mene pa še peče,
kar znenada, v tišini, jo je vzela pot,
čas ne zdravi, ne pomaga, le glodaje teče,
kamorkoli me zanese, vidim jo povsod…

Luna že vse je posrebrila,
vlada, v spečem mestu, nočni mir,
meni kap je žalosti kanila,
nikdar ne presahne nje izvir…

Vino pa po grlu pridno teče,
da mi hrepenenje ublaži,
z jutrom za odtenek manj zapeče,
z jutrom vse se, znova, odvrti…

Ni komentarjev:

Objavite komentar