petek, 31. januar 2014

Dete

Od dne, ko sem zvedel, da v svet se prismeješ,
do časa, ko s časom moj glas izpuhti,
si sonce, in s svojimi žarki me greješ,
si bol, ki v srce, vse do dna, zaboli...
Odšteval trenutke sem, da pravočasno
učakalo jutro bo tvoje poti,
pozdravljal korake, v veselosti glasno,
in vselej za slednjega držal pesti...
Sem rasel, ob strani, na vseh zmagah tvojih,
kipelo je v meni, da svet bi objel,
in točil krvavo v premaganih bojih,
ne veš, a verjemi, s teboj krvavel...
Kdaj strog, in odmerjen v sodniških obrazih,
zvečine, še vedno, bolj nerazumljen,
a da prava smer je bila v smerokazih,
spoštljivo je tujih besed pričal zven...
In ni ga ne dneva, trenutka, ne diha,
ko ne bi, s ponosom, te v sebi objel,
pa naj še tako mi življenje usiha,
do zadnjega v žilah bom zate gorel!

Ni komentarjev:

Objavite komentar