ponedeljek, 8. september 2025

Najboljša šola…

Z »demokratizacijo« so tudi v podtriglavskem uvedli zasebne šole, pa se je, bojda, povečala, in obogatila, možnost »kakovostnega učenja«, edina težava je v tem, da težko ugotavljajo, katera od vseh teh silnih šol je najboljša…
 
O tem ne bi, jih premalo poznam, obenem pa vem, da, bi si upal trditi, ene same ni, katere uk bi z gotovostjo, in brez zadržka, brez nekega dvoma, sprejemal. Vem pa, dejansko, to, da…
 
Najboljša od vseh možnih in obstoječih šol je – življenje! Vendar SAMO tam, kjer…
 
… zmorejo »videti« z UMOM; zmorejo vedeti, da NE-logičnosti (neskladja med besedami in ravnanji ali znotraj besed oziroma ravnanj) govorijo o NERESNICAH; zmorejo poznati (vsaj tiste – za sobivanje – najpomembnejše) vsebine, pa razlikujejo med »pridnostjo« in pridnostjo, »dobroto« in dobroto, »poštenostjo« in poštenostjo, »ljubeznijo« in ljubeznijo! SAMO tam in nikjer drugje, kajti vse ostale šole bebavost (nezmožnost ugotavljanja-dojemanja) ohranjajo na obstoječi ravni, ob tem, da dodatno škodo porajajo, posredno, a vseeno, s tem, ko bebcu, s spričevalom, povedo, da je postal ne-bebec…
 
Marsikaj od tistega, o čemer (in kakor) so me učili v šolah, se je izkazalo kot NEsmiselno, popolna NEresnica (od banalnega atoma-kot-najmanjšega-delca, prek opičjih-prednikov-človeka, do z-učenjem-večaš-količino-svojega-znanja), medtem ko se na enak način NI izkazalo prav nič od tistega, kar me je (na)učilo »življenje«, neke okoliščine, neka dogajanja-izkazovanja, neke izkušnje, pač. In prav zaradi tega…
 
Ker je samo življenje, OB ZMOŽNOSTI UMSKEGA FUNKCIONIRANJA, edina verodostojna šola, prav zaradi tega vsake toliko dobesedno padejo razne šolske razlage, ki so poprej kot absolutno veljavne veljale, ker neki redki, na temelju svojih zmožnosti, in zahvaljujoč lastnim spoznanjem, dokažejo, da je resnica popolnoma drugačna od učene! Od tiste edine, do katere je večina sploh zmožna dospeti, bodisi v podobah učiteljev-papagajev, bodisi v podobah učečih se.
 
Da ne bi do nesporazuma prišlo: NI šole, tudi v podobah živetja ne, ki bi zmogla kakovostno, pozitivno učinkovati pri pameti, pri odsotnosti razuma (tam, kakopak, kjer se ne da nekih obrtnih del izvajati, pa se po nekih skicah naučiti »vedeti« o nečem)!

Ni komentarjev:

Objavite komentar