Z »demokratizacijo«
so tudi v podtriglavskem uvedli zasebne šole, pa se je, bojda, povečala, in
obogatila, možnost »kakovostnega učenja«, edina težava je v tem, da težko
ugotavljajo, katera od vseh teh silnih šol je najboljša…
O tem
ne bi, jih premalo poznam, obenem pa vem, da, bi si upal trditi, ene same ni,
katere uk bi z gotovostjo, in brez zadržka, brez nekega dvoma, sprejemal. Vem
pa, dejansko, to, da…
Najboljša
od vseh možnih in obstoječih šol je – življenje! Vendar SAMO tam, kjer…
…
zmorejo »videti« z UMOM; zmorejo vedeti, da NE-logičnosti (neskladja med
besedami in ravnanji ali znotraj besed oziroma ravnanj) govorijo o NERESNICAH;
zmorejo poznati (vsaj tiste – za sobivanje – najpomembnejše) vsebine, pa razlikujejo
med »pridnostjo« in pridnostjo, »dobroto« in dobroto, »poštenostjo« in
poštenostjo, »ljubeznijo« in ljubeznijo! SAMO tam in nikjer drugje, kajti vse
ostale šole bebavost (nezmožnost ugotavljanja-dojemanja) ohranjajo na obstoječi
ravni, ob tem, da dodatno škodo porajajo, posredno, a vseeno, s tem, ko bebcu,
s spričevalom, povedo, da je postal ne-bebec…
Marsikaj
od tistega, o čemer (in kakor) so me učili v šolah, se je izkazalo kot NEsmiselno,
popolna NEresnica (od banalnega atoma-kot-najmanjšega-delca, prek
opičjih-prednikov-človeka, do z-učenjem-večaš-količino-svojega-znanja), medtem
ko se na enak način NI izkazalo prav nič od tistega, kar me je (na)učilo »življenje«,
neke okoliščine, neka dogajanja-izkazovanja, neke izkušnje, pač. In prav zaradi
tega…
Ker je
samo življenje, OB ZMOŽNOSTI UMSKEGA FUNKCIONIRANJA, edina verodostojna šola,
prav zaradi tega vsake toliko dobesedno padejo razne šolske razlage, ki so
poprej kot absolutno veljavne veljale, ker neki redki, na temelju svojih
zmožnosti, in zahvaljujoč lastnim spoznanjem, dokažejo, da je resnica popolnoma
drugačna od učene! Od tiste edine, do katere je večina sploh zmožna dospeti, bodisi
v podobah učiteljev-papagajev, bodisi v podobah učečih se.
Da ne
bi do nesporazuma prišlo: NI šole, tudi v podobah živetja ne, ki bi zmogla
kakovostno, pozitivno učinkovati pri pameti, pri odsotnosti razuma (tam,
kakopak, kjer se ne da nekih obrtnih del izvajati, pa se po nekih skicah
naučiti »vedeti« o nečem)!
Ni komentarjev:
Objavite komentar