sobota, 3. marec 2018

Sivo, oblačno sobotne



Kar so se človejaki "urbanizirali", je džungla postala tudi betonska.

V kolikor bi se pripetil čudež, in bi se, groza, začel zgledovati po občosti...
V takšnem primeru me, prosim, in če si mi prijatelj, odpelji v najbližjo umobolnico!

Človek in, posledično, človeški svet, temeljita na človečnosti, uvidevnosti, pa...
Kadar se svet izkazuje kot nečlovečen, neuvideven, takrat, bržčas, ni človekov!

Nisem za nasilje, in nikoli nisem bil, in tudi nikoli nisem izključeval, po načelu meni nevšečnega, ampak...
Sem pa, dosledno, za izključevanje, četudi prisilno, slednje posamičnosti, ki, v okvirih etičnega, ni zmožna sobivanja!

Srbi pravijo, da obstajajo tri vrste brade, brada zvanje (brada poklica), brada znanje in brada sranje...
Kdor pozna razmere (tudi in/ali predvsem preteklosti), ta bo zapisano opredeljevanje razumel...
Od nekdaj me je mikala obradenost, dejstvo, vendar niti pod razno ne tista večinska, ki sodi v zadnjo kategorijo.

Človejak je, samemu sebi, vselej popolnoma v redu. Potemtakem mu je, v njemu neljubem svetu, napačno vse ostalo.
In kakšen svet je človejaku ne-v-redu? Takšen, vsak, v katerem človejak ne živi (vsaj relativno) dobro. Potemtakem mu tudi bordel ustreza, če je (njemu, človejaku) darežljiv.

Ni vsaka brada Sokratova! Ko bi bila... uh, bi tudi kozli modrovali!
Čeprav - mar to ne počnejo že sedaj?!

Zdrav duh v zdravem telesu?
Hm, sem že slišal, da "je dober prdec pol zdravja", za tistega, seveda, ki ga izkaže, potemtakem bi se dalo poreči, da tudi v človejaškem primeru izrek velja, pogojno, seveda, kajti...
Pravilneje bi ga bilo zapisati: zdrav duh iz zdravega telesa.

Ni zanimivo, to, da "vsevedna" večina vselej zavira spoznanja posameznikov?! Tistih posameznikov, ki "odkrivajo".

Kje so meje?
Za človeka znotraj objektivnega.
Za človejaka jih ni, potepta tudi neobstoječe, denimo bogove!

Človejaška pamet povsem zadošča v primeru nekega džungelskega plemena, a odpove v tujem ji svetu, človekovem.
Kakor bi odpovedala tudi pamet vseh ostalih nagonskih bitij.

"Kulturna dediščina človejakov"?
To so tisti posamezniki, katerim človejaki zagrenijo življenje zato, da bi se, kasneje, človejaški vnuki sklicevali nanje!

Nekateri bi širili volilno pravico, a bi jo bilo potrebno omejiti, na tiste, ki ne premorejo gena MCPH1!

Živimo v časih, v katerih vajenci presojajo in opravljajo dela mojstrov.

Povprečnost je povprečnost, nezmožnost doseganja nepovprečnih rezultatov.

Sem lahko zadovoljen ob mnenju, nekoga, kogarkoli, ki mi z argumentacijo (s pojasnilom) taistega mnenja izkaže, da je zmožen razmisleka?
Lahko sem, zadovoljen, vendar le toliko, kolikor mi konkretno mnenje, četudi napačno, izkaže, da temelji na zmožnosti razmisleka. Potemtakem sem, s tem mnenjem, zadovoljen le navidezno, medtem ko sem, dejansko, zadovoljen z - ugotovljeno zmožnostjo razmisleka, kajti...
Ta, ki izkazuje zmožnost razmisleka, je objektivno zmožen spremeniti to, lastno, že oblikovano mnenje, takrat, kadar se sooči tudi z nekimi dejstvi (informacijami), s katerimi poprej (ko je obravnavano mnenje oblikoval) ni razpolagal.

Sprava? To je tisto stanje, ki bi bilo doseženo šele takrat, ko bi bili vsi človejaki - pospravljeni.
Za sobivanje različnosti je potrebno razumevanje (razumskost), nagoni pa delujejo v povsem nasprotni smeri.

Človejak nikoli ne bo zadovoljen, v okoliščinah človekovega sveta, in človek nikoli ne bo zadovoljen, obkrožen s človejaki.

Berem opis nekega filma, in, med ostalim, "... vzporedni svet, v katerem človeške duše živijo v živalskih podobah..."
Bentiš, pomislim, ravno obratno kot v stvarnosti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar