ponedeljek, 28. december 2020

ne boš mi verjeu

ne boš mi verjeu ampak tko je res blo

na skretu sm sedu doug cajta ni šlo

pa stisku sm stisku hudo se napenju

zaripu u ksiht že razmišlu da b jenju

je muka če serješ pa noče vn it

kt da b se beton ti naložu u rit

lohk stiskaš kolk hočš te hoče razgnat

ni ajnfoh povem ti trdo se posrat

no kokrkol že sm na školki sedeu

oči od prtiska sm rdeče imeu

od tega kr biu sm zadihan napet

se mi je u betic že začel mau vrtet

sej b nehu prznam ampak nism meu kam

se drek je zataknu pr vrath prou tam

kjer z enim korakom svobod gre naprot

a z nogo ta drugo še trdn je not

se u enmu trenutku mi tko je zazdeu

kt da bi s planine svež vetrc zaveu

in bl kt krvave oči sm si meu

bl skret je po čudežni luči žareu

ne bom dougovezu se m mau že mudi

u skret so kr ukup se ob meni znašli

sam jezus pa ata negou in marija

svetnikou ta sveth useh kompanija

snegulčiča škrati ma ni koga ni

in use se u skretu ob meni tiši

potem pa kt tam pr tist rep k je pognala

da jo je še miš vlečt na plan pomagala

so družn prjel dvakrat trikrat horuk

pa rešn sm biu končn drekastih muk

da ne b kej pomislu da sm kej bolan

sm šou k psihiatri nasledni koj dan

je tuhtu sprašavu me gledu tri dni

potem pa zakluču tu v glavi nič ni

ne boš mi verjeu ampak tko je res blo

sam vervat je treba pa bo čist use šlo

Ni komentarjev:

Objavite komentar