torek, 9. januar 2024

Odpuščam si greh, danes spočet…

Nedavno sem v dar prejel steklenico refoška, pardon, sladkega refoška, tako vsaj piše na nalepki, in kot tak se je tudi izkazal, kajti – še nikoli tako sladkega refoška nisem pil…
 
Že sinoči mi je vino prišlo v misel, a sem jo, v bistvu takoj, opustil, dočim danes…
Za kosilo, obenem pozni zajtrk, sem si »skuhal« tunino, iz treh pločevink (prav tako darovana zadeva, le da od drugega darovalca), in že sem začel jesti, ko se mi je sinočnja misel obudila, pa sem stopil po steklenico, jo, kakopak, odprl in si kozarec vina natočil…
 
Nisem nek poseben vino-pivec, daleč od tega, ob meni bi vinarstvo, po vsej verjetnosti, propadlo, le tu in tam mi zaprija tovrsten grozdni sok, in ta, današnji, je zares nekaj posebnega, vsaj za moj okus. Niti ne tako od daleč je, v vinu, čutiti okus po višnji, ampak res, tisti temni, malodane črni, povsem zreli, dočim je moralo biti grozdje, iz katerega so opoj iztisnili, tudi povsem zrelo, predvsem pa izredno bogato s sladkorjem, kar je tudi na moči požirka čutiti…
 
Kakorkoli že, steklenica je načeta, k sreči ni litrska, pa jo imam namen ožeti nekje do petka, v kolikor bo prijalo, seveda, preden Malo spet pride. Ko je ona tu, takrat – niti kapljice alkohola!
 
Danes sem se, potemtakem, pregrešil zoper neke svoje navade, med katere pitje vina nikakor ne sodi, in sem celo do pomisleka dospel, celo skorajda do nekega očitka, samemu sebi namenjenega, v smislu ali-ti-je-zares-bilo-potrebno, pa bi, bržčas, lahko celo do ugotavljanja, nekega, dospel, o načinu, s katerim bi svojo grešnost spral, jo v večno pozabo pahnil, da bi v bodoče lažje grešil. V zadnjem trenutku sem se vzdržal ugotavljanja o tem, kje je najbližja cerkev, pa kdaj ima uradne ure, v spovednem smislu, seveda, in se odločil, da je, vsemu navkljub, ali pa prav zaradi tega vsega, še najbolje, da se z grehom, katerega sem si na ramena oprtal, soočim, in si ga ne odpustim, vsaj za toliko časa ne, dokler ne bo – steklenica prazna! Je le treba plačati, za grešna vsa dejanja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar