sreda, 24. januar 2024

Pa noče in noče, k hudiču…

Ko v današnjem dnevu vraga k hudiču pošiljam, se upira, silovito, da vrši prek brega tako, da bolj skorajda moglo ne bi. Užaljen je, baje, pa se v srditosti svoji razkazuje, češ da pa on meni nikoli ničesar slabega ne bi naredil, meni že ne…
 
Ne verjamem mu, besedice ne, ma, celo črke, sem že slišal, taisto, nekoč, in dobro vem, kaj se je izcimilo. Ne, ne, ničesar slabega, ne, kaj bi bili malenkostni, ko pa se je samo in izključno slabo, kar tako, povprek, zavrtelo! In je tisti meni-nikoli podobe predvsem meni, če ne celo samo meni zapopadel!
 
Ja, ne verjamem mu, pa naj vrši kakor hoče, k sreči rastje ni ozelenelo, v nasprotnem bi do tal polomil, vse, domnevam da s pojasnilom, da za moje ogrevanje skrbi.
Ne, ne verjamem vragu, in njegovi črni duši, pravzaprav hladu in praznini, ki namesto nje za nečednosti skrbita.
 
In – še najbolj divja, ko vrata odpiram, da lahko kosmatinci svojo promenado izkazujejo, žvižga, skozi okna in vrata, pa gledam, da čim prej zaprem, in celo kapo, volneno, si prek ušes dajem, da bi me njegovo pravičniško, pravzaprav vražje negodovanje utišano doseglo.
 
Obstaja vrag, obstaja, za razliko od boga, celo pravljično se zna izkazovati, in bolj ko tako počne, bolj na koncu udari. Kdo ve, če ni bog prav zaradi njega iz-umrl! Pobasal šila in kopita, sonce dnevom ukradel, nočem pa zvezde z neba snel. Da so še sanje izpuhtele.

Ni komentarjev:

Objavite komentar