sreda, 21. februar 2024

Bo dež, bo…

Že itak se vrtim v nasprotni smeri od smeri vrtenja planeta, ker pa sem dovzeten za vremenske spremembe, izražene v nihanju zračnega pritiska, celo do vrtoglavice zadeva dospe…
In sem danes razmišljal, če bi se sploh podal v nabavo, a kaj, ko pa nimam nikakršnega jamstva, za to, da bo jutri kakorkoli drugače, celo bolje. In sem šel. Počasi, previdno, pa mi je uspelo preživeti…
Sem mislil tudi danes cepiti, pripravljati podkurni les, a je pri tem preveč obračanja, spreminjanja položaja glave, bo že počakalo. Tako in tako mi bo že obstoječe pripravljeno prostorske težave povzročilo, ko bo drvarnica polna drv…
Nekaj ur se že ubadam z Rima rajo, z izdelki otrok. Danes, zaenkrat vsaj, še nisem doživel nečesa podobnega tistemu, kar mi je bilo dano včeraj, ko sem, skozi njune besede, »prebral« dva zlata mladostnika, neka dekle in poba. In sem, v obeh primerih, nekaj besed (po)hvale in vzpodbude zapisal njunima mentoricama. Zlasti poba – ubog bo, skozi življenje, toliko dobrega izkazuje, iz sebe, tako vražje ne-povprečen, pardon, nadpovprečen je, da ga bo spotikalo, in bilo, na slednjem njegovem koraku. Če se ne bo v nek svoj kot zaprl, seveda, v kolikor bo do takšne možnosti, prav zavoljo izkušenj, dospel.
Da, se zgodi, vsakih nekaj let, da se pojavi, s svojimi zapisi, bitje, mlado, ki več kot samo obeta. Letos pa celo dve, in obe mladosti v zadnji triadi, potemtakem v starosti, v kateri želi biti absolutna večina že »odrasla«, pa lepo sledi bebavim kalupom bebavega občestva, ter se s svojimi naravnimi danostmi izkazuje…
Jebat ga, vsak je lahko »glasbenik«, »slikar«, »kipar«, »pisec«… celo šole za to obstajajo, le – brez navednic pa prav vsakdo ne zmore biti. Kjer ni, tam tudi cesar in bog ničesar ne najdeta, le hudiču zna prav priti…

Ni komentarjev:

Objavite komentar