četrtek, 22. februar 2024

Divjajte, vetrovi, divjajte!

Vetrovi,
sinovi neba,
rušeča vas volja
prek trate vesolja
zareže mi vse do srca…
da v sled brazgotine
še nova kap šine,
da vselej na sveže
v dušo zareže,
miru ji ne da.
 
Vem, vam je predano,
da vdano na plano
privlečete vse spod prahu,
da bol ne izgine,
v pozabi premine,
da vse doživeto
nikdar ni izpeto,
ne v dobrem, in še bolj v zlu.
Da, vem, še sem tu,
vendar kljub temu…
 
Ko bi, vsaj za malo,
zastali, zaspali,
morda, res, ne vem, kam drugam se podali…
Manj peklo bi, žgalo,
manj žrlo, cefralo,
da upi bi plahi se znova prižgali?
Kot kapljice neke, ki reka jih nosi,
čeprav zgolj zato, da v nič jih raztrosi.
 
Vetrovi,
sinovi neba.
Nikarte… nespametni moji glasovi,
čemu bi moteči bili mi okovi,
brez njih bi ostal brez vsega.
Plešite, divjajte,
miru mi ne dajte!
Ko enkrat premine
objem bolečine…
še živ si, do dna poln praznine?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar