ponedeljek, 5. februar 2024

Lažje načrtovati, kot izpeljati…

Roki imam, kot da bi ju na pirsing nosil – porezani, prebodeni, polno trščic in trnov, in je tako, bojda, tudi prav, takrat, kadar imaš z akacijami, in z robidovjem, opraviti, obenem pa pri delu ne uporabljaš rokavic…
 
Domneval sem, da bom uspel, danes, ob odstranitvi šavja, skozi ograjo proti sosedu rastočega, še večino obrezanega pospraviti, vendar…
Znova sem načrte malček predrugačil, pa – če že skačem z motorko naokoli, potem bom pa še gozdni rob očistil! In sem porezal dobesedno vse, kar je poprej motilo hojo, in košnji preprečevalo, da bi bila v celovitosti svoji izvršena. In sem to počel vse do tretje, ko je motorka odšla na počitek, do jutri, ko me bo spremljala v gozd…
 
Da, največ boja je bilo na četrti in peti terasi, in po njegovem koncu so lesena trupla vsepovsod ležala. Ne, ne, ne, prav nič podivjano se nisem podal nad drevje, čemu le, ko pa je moja drvarnica posebne vrste, takšna, da je v njej iz leta v leto več lesa, le tisto, kar je bilo zares nujno odstraniti, sem odstranil, in med tem so prevladovale nižje rastoče veje…
 
Od treh do petih pa sem na kup, trohnenju namenjenem, vlačil, da se je v višino podvojil. A sem uspel zgolj peto teraso očistiti, in s četrte krepko večino odstraniti, dočim je vse ostalo, nad njima – kot bi strela treščila!
V naslednjih dneh, in že jutri, domnevam, ko vsaj malo z gozdarsko-lesnimi deli o(d)pravim, bom uro, morda dve, tudi čiščenju preostalega namenil. Da preden Sonko pride vsaj večino odstranim. In bo lahko, veselo, kakopak, skakala in tekala naokoli, brez nevarnosti, da bi se ob kaj spotaknila, ali celo »prijetnost« nekega trna, akacijevega, morda ringlojevega, občutila…
 
Sem pa »polomljen«, in že zjutraj sem se motiviral, dodatno, da sem sploh krenil delat.


Ni komentarjev:

Objavite komentar