torek, 20. februar 2024

Premalo mleka si popila, pa da bi mene preslepila…

Pravijo, tisti, nekateri, pač, ki trdijo, da me poznajo, da znam biti brez »dlake na jeziku«, in priznam, da se (vsaj) v tem ne motijo. Kakor tudi mene ne moti, da mi mnogi radi tega zamerijo, me celo za grdega označujejo. Pač, žalostna resnica, da je beseda, ki o nečednostih govori manj priljubljena, in sprejeta, kot nečednosti same. Naj bo, če že drugače ne zmore, a zgolj tam, kjer je laž običajna sestavina vsakdanjika…
 
Kakor vsako leto, bom tudi letos spisal uvodnik, za zbornik Rima raje, in tudi letos sem se odločil, da ga »brez dlake« zastavim. Pa sem to takole naredil…
 
Letošnji uvodnik zastavim s sledečim obvestilom: dovolj let je za menoj, dovolj ukvarjanja z verzi in z rimami, dovolj spoznavanja, morda celo preveč, za to, da ne bi dospel do zmožnosti ugotavljanja verodostojnosti zapisovanj, do tega, da bi vedel kaj in koliko zmore neko dete v, denimo, drugem razredu osnovne šole, pa me je val slabe volje oblil, za nekaj časa, ko sem prebiral kopico zapisov, katerih avtorji so, bojda, drugošolci, čeprav… iz prebranega, iz načina zapisovanja – »slep« bi moral biti, da ne bi »videl roke« starejše osebe, ki je tem zapisom »pomagala« do njih končnih podob. Žal, a je tako, in je tudi tako, da vseh teh zapisov ni bilo moč upoštevati pri izbiranju najboljših! Na škodo otrok, kakopak. In, morda, ne bi bilo slabo, ko bi prišlo do razmisleka o tem, če je pomoč zares pomoč, in če je slepitev, da ne zapišem neresnica, zares prava pot skozi življenje…
 
Ja, tako sem zapisal, za začetek omenjenega uvodnika, in tako bo tudi ostalo, zapisano. Ne gre drugače, moram redno, vedno in sproti skrbeti za svojo »priljubljenost« pri določenih…

Ni komentarjev:

Objavite komentar