ponedeljek, 19. februar 2024

Prek meja ni moč…

… vsaj brez posledic ne.
 
Zastavil sem ob deveti, s pospravljanjem vej in vejic, ostalih po obrezovanju drevja in trt ter čiščenju terena. Nasprehodil sem se, po bregu, si porajal vzpodbudo, in uspelo mi je, ko je kazalec tičal na dvajset do tretje, vse pospraviti. In – namesto, da bi, takrat, prenehal…
 
Če si že pri tem, kaj ko bi še mejo na peti nabrežini, tisti strmi, počistil, sem samemu sebi napotek dajal ter ga, v končni fazi, tudi upošteval, pa…
Ko je bilo tudi to opravljeno, počiščeno pospravljeno na kup za trohnenje, delovni pripomočki pa na svojih mestih, je bilo natanko pol štirih.
Sedel sem k »čik pavzi«, k prvemu premoru, katerega sem si, od jutra, dovolil, in že je prifrčala zamisel, da bi se, z motorko, odpravil k akacijam, rastočim na stičišču obeh parcel. Namenoma jih puščam rasti, za les, a moram spodnje veje odstraniti, so preveč moteče pri košnji, obenem pa bom tri drevesa podrl, da malček razredčim rastje, pa da še nekaj lesa v čakalnico za razrez dospe…
Nekaj minut sem se ubadal s to zamislijo, sočasno pa ugotavljal, da sem po šestih urah in pol dodobra utrujen, pa bi kazalo akacije na jutri prestaviti. In tako je tudi bilo, po cigareti sem, tako kot to zadnje dneve počnem, nacepil poln zaboj podkurnega materiala, in ko je sekira do svojega voljno dospela, je bilo nekaj minut pred pol peto. Sedel sem ter, na hitro, zajtrkoval, pravzaprav kosil. Dovolj je bilo dela, za danes, sem se prepričal. Fizičnega dela, kakopak, kajti…
 
Deset do pete sem že sedel pred zaslonom in nadaljeval s prvim krogom izbiranja najboljših prispevkov za Rima rajo. Pa še tako dobri dve uri oddelal, kajti za več, priznam, mi je volje zmanjkalo…
 
Jutri, ako bog da, kot pravijo Srbi, se najprej odpravim k akacijam, domnevam, da mi bodo vzele vsaj dve uri, potem pa, končno, bom svojo drvarsko naj-mašinca-zagodi zagnal, v gozdu. In tudi pri tem se tolažim, češ da je pomembno, da vsaj iz gozda les spravim, prek ograje, do hiše ga bom že enkrat prinesel, razen, če mi »žilica« ne bo dala miru, seveda, kajti – kamorkoli pogledam, povsod vidim nekaj, kar bi rad zastavil… ograjo na peti terasi (da obstoječo na tretji odstranim, in preostali del tiste, ki je, nekoč, oba dela zemljišča delila), in nasploh, celotno ograjo, krog in krog, bom moral, po možnosti še letos, obnoviti, brajdo nad prvo, in tisto pri hiši, tri, štiri, pet lukenj bi skopal, da bi še nekaj dreves posadil… kakorkoli že, kamorkoli se ozrem, povsod je delo videti, obenem pa bo trava, in to kmalu, svoj ples zastavila, pa ne bo nič lažje, ob košnji, še dodatne zadeve o(d)pravljati…
 
Utrujen, povsem, a zadovoljen, kajti – ko Čičko pride, moj Sonko, lepi, povsod bo lahko šarila, brez nevarnosti, da bi se ob neko vejo spotaknila ali, slučajno, na konkreten akacijin trn stopila… zna zadeva prebosti podplat, doseči stopalo…
Že prejšnjič, ko je bila doma, sva »morala« na spodnji terasi, in v gozd, najin, seveda, in zlasti četrta terasa ji je všeč, je največja od vseh, obenem pa najdaljša travna površina, doma, po kateri zmore brez neke posebne nevarnosti tekati…

Ni komentarjev:

Objavite komentar