Uvodoma
zapišem nekaj poudarkov…
Najprej
zapišem, da mi istospolno usmerjeni ne povzročajo ne odpora, ne zgražanja, in
me, nikakor, ne silijo v položaj, v katerem bi jim karkoli očital, celo obsojal
njih izkazovanja. Resda me nikdar ni (za)mikalo, da bi v praksi spoznal
tovrstno spolno izkazovanje, kar pa, vsekakor, ne pomeni, da bi moral do
drugačnih od sebe a priori izkazovati nestrpnost.
Vse
prakse, ne samo tiste spolne, ki posamezniku zagotavljajo lepše živetje, so
sprejemljive, razen v primeru, da neposredno in objektivno ogrožajo (lepše,
nemoteno) živetje drugih, tistih torej, ki ravnajo drugače. In homoseksualnost
sama po sebi tega ne počne.
V
svetu, ki se nenehno sklicuje na ljubezen, in na »zdravo pamet«, je, žal, nekaj
povsem običajnega, da neumnost hiti predpisovati lastna videnja, dojemanja in
pojmovanja, lastne, tako miselne, kakor vedenjske, vzorce. Pri čemer ljubezen
izkazuje v bistvu kot NEljubezen, saj obče (in tozadevno) tovrstno čutenje
večinoma temelji predvsem na tistem »tisto, kar MENI prija, tisto imam rad«
(oziroma »tistega, ki meni ugaja, tistega imam rad«)! Pomeni, da je v nagonskem
svetu sebičnost temeljno vodilo vsega. In ta sebičnost je popolno nasprotje
ljubezni, tistemu imeti rad, ki kot predpogoj lastnega obstoja terja –
odrekanje MENE v korist nekomu drugemu. In obratno, kakopak, kadar naj bi bila
ljubezen obojestranska.
Zanimivo,
a obča neumnost, sama po sebi, in izkazovanja, iz nje izhajajoča stanja (kakor
je, na primer, tudi nestrpnost, ter iz nje porajajoče se sovraštvo), pa dejansko
ne samo kvarno deluje na živetje vseh drugačnih,
pač pa dobesedno onemogoča kakovostno sobivanje različnosti, tako značilnih za
svet, v katerem se le-te prepletajo na slednjem koraku. In ne samo, da ogroža,
to sobivanje, v bistvu mu onemogoča, da bi, kot dejansko sobivanje, sploh
zaživelo, obenem pa, iz časa v čas, agresivno posega še v tisto, kar je kot
pozitivno tekom tisočletij vzpostavljeno. Vsaj navidezno vzpostavljeno.
O
homoseksualnosti obstajajo različne trditve, zvečine popolnoma – bebave! Kakor
je, denimo, bebava trditev, da gre pri homoseksualnosti za nenaraven način izkazovanja.
Nič
manj bebava ni trditev, da je homoseksualnost posledica vzgojenosti (v homoseksualnost), ali celo prostovoljne odločitve po
tistem biti homoseksualec.
Tovrstne
trditve le dokazujejo, da nikakršno izobraževanje, razsvetljevanje nagonske
pameti – ne poraja rezultatov. Tam, kjer NI RAZUMA in razumevanja, tam vsebine
ostajajo, večno, nedorečene!
Zdaj pa
konkretneje k sami temi zapisa. Je homoseksualnost naravna? Je homoseksualnost
dedna? Je homoseksualnost posledica vzgoje oz. odločitve o biti homoseksualec?
Je homoseksualnost – obolelost?
Trditve
o dednosti, vzgojenosti, svojevoljni odločitvi… bom zanemaril, ker so tako
bebaste, da jim ne kaže odmerjati časa!
Homoseksualnost
JE naravna, JE naraven pojav!
Žalostno
je, da populacija, ki je bila še »včeraj« malodane v celoti kmečka, (še) ni
videla, na nekem ograjenem pašniku, bika, ki skače na bika. Ali, tudi v mestu,
psa, ki takisto počne z nekim drugim psom. V kar, kakopak, močno dvomim, da ni
videla, namreč.
Ne
dvomim pa v sledeče: kaj ti pomaga videti, in gledati (svet, kakršen se MI
kaže), ko pa ne zmoreš posameznih delcev povezovati v celoto, ko ne zmoreš
enovitega zavedanja, ko nisi razumen, da bi razumel… da bakterije niso bile
prav nič vidne, ko so bile odkrite (ugotovljene) kot vzrok bolezni,
zdravstvenih komplikacij… da se Sonce ne vrti krog Zemlje, čeprav JAZ tako
gledam in vidim… da Zemlja ni ploščata, čeprav JAZ nikakor ne dospevam do tiste
njene zaobljenosti, da bi jo okroglo videl… in še je, kopica podobnih primerov,
ki govore o tem, da čutne zaznave (torej tudi vid) ne zmorejo nadomestiti
razumevanja, razuma!
Homoseksualnost
obstaja v naravi. Resda v podobi nekakšnega »izhoda v sili«, in v primerih, ko
(spolni) nagon terja potešitev, obenem pa zanjo (v danem trenutku) ni na voljo
predstavnik(-ca) nasprotnega spola.
Homoseksualnost
se, kot takšna, torej kot način tešitve spolnega nagona, izkazuje tudi v
(tozadevno) človeških okoljih, denimo v zaporih, tam, kjer so stiki z
nasprotnim spolom onemogočeni. Potrebe so potrebe, odsotnost razuma je
odsotnost razuma, nagoni pa – delajo svoje.
KO bi
ne bila naravna, homoseksualnost, potem – je ne bi bilo! Vendar…
Četudi
JE naravna, homoseksualnost ni skladna s tistim, kar bi lahko označili kot
namen narave. Le-ta je namreč poskrbela, da vse funkcije, katere opravlja,
obstajajo v nedogled, in to obstajanje zagotavlja prek izvrševalcev taistih
funkcij, pa – ker živetje ni časovno neomejeno, je potrebna reprodukcija, je
potrebno spolno občevanje samice in samca, da se porodi nov rod, in tako v
nedogled. Potemtakem je določena zadeva, ki zmore biti naravna, in takšna tudi
JE, obenem v nasprotju s taisto naravo, z njenim namenom, z njenimi cilji.
Tudi
rakave grče so naravne (obstajajo, jih je moč videti na drevesih, »dospele« so
izključno iz narave), četudi NISO običajne za naravo oziroma za njene namene.
Narava namreč želi zdrava drevesa, da skozi svoje življenje opravljajo
funkcije, katere so jim namenjene.
Da, tu
se srečamo z dvema terminoma, z besedo »običajen« in z besedo »normalen«, s
terminoma torej, katera občost, preprosto, združuje, ju v istem pomenu
obravnava, čeprav temu ni tako. Denimo – povsem »normalno« je, da večina ne
izkazuje razumskosti, potemtakem je ta, konkreten pojav, zgolj OBIČAJNOST
(značilnost absolutne večine), vendar taista večina, z vidika razuma,
razumevanja, posledično ocene normalnega razumskega stanja (razumskega bitja,
kar naj bi človek bil) NI normalna, pač pa je krepko (in nedosegljivo) za
(umskimi) zmogljivostmi slehernega razumsko zasnovanega posameznika!
Torej,
četudi JE homoseksualnost povsem naraven pojav (tudi rakava grča na drevesu,
tudi vse bolezni, vsi virusi in bakterije, katere poznamo, in ki povzročajo
bolezni, SO naravne – še tako sposoben razum NI sposoben iz ničesar ustvariti
nekaj, pomeni, da iz nečesa, česar v okolju, v naravi ni, kar dejansko ne
obstaja, človek NE more ustvariti nekaj, karkoli), predstavlja odstopanje od
običajnega, potemtakem, če tu tudi sam uporabim, kljub vsem pomislekom, ta termin,
normalnega.
Čemu?
Ker ne deluje v prid temeljnim težnjam narave same, dolgoročnemu, če ne celo
trajnemu obstoju.
KAJ JE
BOLEZEN? VSAKO odstopanje od naravnega, običajnega (za neko bodisi posamičnost,
bodisi vrsto).
Običajna telesna temperatura znaša 36,7 stopinj. Obstajajo posamezniki, ki imajo, konstantno, nižjo ali višjo telesno temperaturo, in je zanje to odstopanje popolna običajnost, pomeni, da zaradi razlike njih telesne temperature do povprečne, niso bolni. A, kljub temu, večinoma odstopanja od zapisanega povprečja govorijo o določenih porušitvah (razmerij) znotraj organizma, o nečem »nenormalnem«, neobičajnem, o obolelosti.
Običajna telesna temperatura znaša 36,7 stopinj. Obstajajo posamezniki, ki imajo, konstantno, nižjo ali višjo telesno temperaturo, in je zanje to odstopanje popolna običajnost, pomeni, da zaradi razlike njih telesne temperature do povprečne, niso bolni. A, kljub temu, večinoma odstopanja od zapisanega povprečja govorijo o določenih porušitvah (razmerij) znotraj organizma, o nečem »nenormalnem«, neobičajnem, o obolelosti.
Vsa
odstopanja, vse obolelosti so ugotovljive IZKLJUČNO v primerjavi z neko
običajnostjo, potemtakem so ugotovljive v odnosu napram tistemu, kar se v
praksi, v živetju dejansko izkazuje. In izkazuje se, povsod in vselej, narava!
Tako,
denimo, je priporočljivo, pri psihoterapevtskem delovanju, poznati razmere v
naravi (v živalskem in celo rastlinskem svetu), kakor tudi v svetu majhnih in s
strani okolja še nepokvarjenih otrok. Omenjene kategorije se namreč izkazujejo
natanko tako, kot jim je bilo naravno dano, in niso zmožne z nekim razmislekom
vplivati na lastna ravnanja, jih tako ali drugače, in z določenim namenom,
potvarjati. In vsa odstopanja, od tega naravnega, so na področju psihe izkaz,
in dokaz, da gre za (psihično) obolelost!
Kakopak,
človek si je »izmislil« zadevo, kateri pravimo etika, pa kaže terapevtu, ko se
loti obravnave obolelega, upoštevati tudi zapovedi o moralnem izkazovanju… ki
je, ne nazadnje, zgolj POSLEDICA človekove zmožnosti zaznavanja čustvovanj
nekih drugih ( = empatija) in njegove NEravnodušnosti ob opaženem.
Da,
trdno sem prepričan, da je homoseksualnost, v običajnih razmerah (in ne v
pogojih nekega trajnega sobivanja v prostoru, v katerem si sozaprt izključno s
pripadniki istega spola, obenem pa si nagonsko bitje!) – posledica določene(-ih)
psihične(-ih) okvar(-e). Potemtakem JE obolelost, in s tem, ker stanje
obolelosti traja, tudi bolezen. Vendar…
Če se
povrnem na sam začetek tega pisanja, k izkazovanjem, s katerimi posamezniki
sebi (in nekomu drugemu) lepšajo, lajšajo živetje, ne da bi zaradi tega
neposredno (in objektivno) bili ogroženi, bodisi sami, bodisi neki drugi, potem
zlahka ugotovim, da NI POTREBE PO ZDRAVLJENJU te obolelosti v primeru, da se
homoseksualec v svoji »koži« počuti povsem v redu, da zmore (s svojim
partnerjem, morda prav zahvaljujoč – tudi – njemu) uspešno in lepše bivati na
planetu! Kljub vsemu nestrinjanju, katero dnevno izkazuje obča bebavost!
Pa, da
ne bi bilo nesporazumov, v izogib dvomljivcem: psiha (podzavest) je huda
zadeva. Resda je, v temelju, namenjena predvsem zagotavljanju fizičnega
preživetja posameznosti (zato se raje odloči dospeti v psihične težave, in
obstati, v fizičnem smislu, čim manj nedotakljivo oz. ogroženo od okolja, ki
taisto posamičnost s samim seboj, s svojimi vzorci, ogroža), a je res tudi to,
da je človekov svet povsem drugačen od živalskega, je bolj nestrpen (za
nestrpnost zadoščajo že najmanjše razlike, predvsem pa, vsebinsko gledano, povsem
nepomembne zadeve!), je maščevalen, zmore izkazovati zlobo… skratka, človeški
svet, pardon, TOZADEVNO ČLOVEŠKI svet se zmore izkazovati natanko tako, kot se
v živalskem svetu izkazujejo OBOLELE živali, denimo – obolele za steklino! In
prav zaradi tega…
Prav
zaradi tega taista, v prvi vrsti zaščitniško usmerjena, podzavest zmore
pripeljati do trajnih in resnih okvar, med katerimi je samomor, kot »izhod v
sili«, morda še najmanj boleč. Zmore povzročiti, denimo, popolno paralizo
(pomeni, da vegetiraš, za časa svojega življenja), slepoto, in takšne
okvarjenosti, kakršni sta, denimo, mazohizem in sadizem. Vse sicer ozdravljivo,
v kolikor je pričetek zdravljenja pravočasen, in v kolikor razumski terapevt
zdravi razumsko bitje, sicer pa – dosmrtna okvarjenost, ki nikakor ne prispeva
h kakovostnemu živetju ne obolelega posameznika, ne njegovega neposrednega
okolja.
In, za
zaključek: DA, homoseksualnost JE naraven pojav. NE, homoseksualnost NI
običajen naravni pojav. DA, homoseksualnost je obolelost, bolezen. NE, ni
potrebe po njenem zdravljenju, v kolikor homoseksualec živi lastno zadovoljno
živetje!
Bi bilo
potrebno, krepko prej, pravzaprav nemudoma, zdraviti občo neumnost… ko bi obstajalo
zdravilo, metoda zdravljenja, zanjo!
Ni komentarjev:
Objavite komentar