torek, 23. oktober 2018

Ko verujejo v tisto, česar ne poznajo....


Če zanemarim preprosto dejstvo, da je »duša« zgolj splet kemijskih reakcij, nekakšen seštevek čustvovanja in (izhajajočih) misli, in da sama po sebi oz. sama za sebe sploh ne obstaja

Če zanemarim preprosto dejstvo, ki govori o tem, da je sleherno poznavanje zgolj odraz kombinacije objektivnih dejstev in zmožnosti dojemanja taistih, in da občost pravzaprav o ničemer zares ne ve…

Ne morem zanemariti sledečih stvari.
Prva je ta, da MORAŠ najprej nekaj prepoznati (spoznati, ugotoviti, dojeti), da lahko, (šele) naknadno sklepaš o tem, kako se bo prepoznano odvijalo (tudi) v bodoče. Z drugimi besedami: v kolikor ne poznaš sedanjega stanja, potem tudi o bodočem NE moreš vedeti… in je vse, kar o tem »veš«, zgolj – bebasto nakladanje.
Druga je ta, da celo uradna (cerkvena) doktrina NE ve, kaj se v tem trenutku dogaja z »dušami«. Ne ve, kje se nahajajo, kje se zbirajo, kaj počnejo… »ve« pa, kje se bodo nahajale, kje se bodo zbrale, kaj bodo (tam) počele. Potemtakem – verovanje = na glavo obrnjen svet (povsem enako, kot tudi sicer velja za dojemanje in, posledično, pojmovanje občestva, ki zaznava le posledice, pa na temelju posledic, vsakdo po svoje, po njemu najbolj všečni, ali kako drugače sprejemljivi, razlagi »dospeva« do vzrokov. Bolje – do tozadevnih vzrokov!).
In, ko smo že pri tem »vedenju«: uradna doktrina tudi za sprotna stanja, torej za stanja, katera živimo, NE ve, čemu se »božja volja« izkazuje tako, kot naj bi se (po verovanju) izkazovala, in to svoje nevedenje izkazuje s tistim »bog že ve, čemu tako počne« (zanimivo, znova, trenutnega početja NE razume in o njem NE ve, »ve« pa, kaj bo počel nekoč, v prihodnosti, ta »bog«)!

Torej, uradna (cerkvena) doktrina »ve«, da se bodo na sodni dan (in niti minute prej!) pojavili »pekel«, »nebesa« in vmesen hodnik oz. čakalnica »vice«. In šele takrat, torej na sodni dan, bo tozadevni sveti Peter slednjo »dušo« spraševal o njenem življenju. In bo slednji »duši« zastavil tri vprašanja, pa…
Ko pomislim, da že v materialnem svetu resnicoljubje ni pretirano popularna zadeva, bo kar nekaj časa trajalo, preden bo, omenjeni Peter, iz lažnive »duše« spravil odgovore, ustrezajoče resničnemu. In ko pomislim na jecljajoče, pa na vse, ki malček težje razumevajo tisto, o čemer so povprašani… bentiš, dvomim, da bo, ob vseh teh silnih »dušah«, Peter hitro opravil svojo nalogo. A to ni pomembno, naj se muči, ne nazadnje je plačan da dela…

Torej: uradna (cerkvena) doktrina NE ve, kaj se dandanes dogaja z dušami. In to, da bodo omenjene tri (končne) destinacije odprle svoja vrata šele na sodni dan (oziroma vsaj to, da bodo šele takrat »duše« prerazporejane po teh destinacijah), o tem piše v Bibliji, v t. im. »svetem pismu«, v osnovnem priročniku verujočih! Potemtakem NAJ bi slehernik, ki veruje (v Kristusa) ta priročnik poznal, kakor pozna navodila za napravo, katero kupi, a je brez napotkov ni zmožen uporabljati…

Pa občost zares pozna Biblijo? Mar občost zares ve, kaj v njej piše, potemtakem – mar občestvo zares ve, v kaj veruje?

Odgovor na to vprašanje je sila preprost. In že ko pomisliš na številna izkazovanja, ki o umrlih govorijo na način »zdaj je v nebesih«, ali pa, groza, »cvre se v peklu«… takrat se moraš zavedati preprostega dejstva: občestvo »ve« (bolje: misli, da ve), kje so »duše« (umrlih) in kaj se z njimi dogaja. Potemtakem občestvo »ve« več, kot »vedo« njegovi verski vodniki, njegovi (ne samo verski) »učitelji«, potemtakem… občestvo NE hodi v cerkev zato, da bi se tam nečesa naučilo, pač pa zgolj zaradi tega, da preverja znanje svojih »učiteljev«?!

Vse, ampak res vse, kar se kaže v podobah sveta, je samo po sebi neodvisno od nas. V soodvisnost zapade šele takrat, kadar se znajde, neposredno ali posredno, v naših rokah. Pa še takrat se, zvečine vsaj, rado po svoje, in ne po »naše« obrne, in razplete.
In o vsem tem vsem govorijo nešteti, in ti nešteti, vsakdo na temelju lastne zmožnosti dojemanja (v primeru absolutne večine je pravilno zapisati NEZMOŽNOSTI dojemanja!) podaja mnenja (razlage) o tem, kaj ta vse je, kako se izkazuje, kaj povzroča. In so te razlage (ampak zgolj subjektivno gledano) lahko celo sprejemljive (vsakomur se okoliščine dejansko izkazujejo tako, kot jih doživlja), a le objektivno gledano (potemtakem upoštevaje dejstva, sama po sebi povsem neodvisna od naše zmožnosti dojemanja oz. pojmovanja) je tisto, kar zmore obstati kot resnica!

In še poslednji mimogrede v tem sestavku: kadar v nekaj (zares) verujem, kadar nekoga (zares) spoštujem… potem skušam predmetu lastnega verovanja čim bolj slediti (mi je ta predmet vodilo kako moram ravnati!), ga upoštevati… in to upoštevanje, to sledenje izkazujem s tem, da tudi sam skušam čim bolj živeti na način, na kakršnega obstaja (ali je živel) ta predmet mojega verovanja in spoštovanja. Sedaj pa…

Kristus je, baje, živel povsem skromno, zase ni veliko potreboval, malodane nič. Pa še tisto, kar je prejel, je takoj delil med druge. Kristus je bil za svoje prepričanje pripravljen nastaviti lice (za klofuto), podstaviti hrbet (za vsa bremena, katera so mu nanj nalagali), celo dati svoje življenje…
Občost pa – nenehno lačna (nikdar sita), vselej zahtevajoča in sebična, predvsem pa vselej po najlažji možni poti.

Ja, tako, pač, je, takrat, kadar veruješ v tisto, česar sploh ne poznaš. Takrat, kadar »veruješ«, ker si tako naučen, ne pa zaradi tega, ker tako zares čutiš. Takrat, kadar niti o predmetu lastnega verovanja NISI ZMOŽEN RAZMISLEKA! Takrat, kadar si nagonski, pa, tako kot vsaka rastlina, kot vsaka žival, le sebi najustreznejše (odločitve, načine, ukrepe, ravnanja, poti…) iščeš. Takrat… kadar se vse, ampak res vse, kar občosti v roke pride, spremeni v blato!

Ni komentarjev:

Objavite komentar