sreda, 17. oktober 2018

V razmislek (nebutcem)


Predpostavljajmo, da imam to moč, zmožnost, in načine, da preprečim oziroma NE DOVOLIM grdega, zla, obenem pa taisto ne samo da vidim, in gledam, pač pa tudi s prstom ne mignem, da bi uporabil to svojo moč, in proti slabemu, zlu deloval...

Predpostavljajmo, da sem tiho, ko o meni govorijo, da sem dober, pošten, pravičen, in da, potemtakem, dovoljujem takšno mišljenje o sebi... obenem pa, kakor je popreje zapisano, s tem, ko dovoljujem izvajanje grdega, zlega, v bistvu to grdo in zlo ne samo podpiram, pač pa ga celo omogočam... pa ne morem biti ne dober, ne pošten, ne pravičen, vsaj zares ne!

Bi mi, v takšnem primeru, upravičeno kdo porekel, da sem, v najboljšem primeru, hinavec?! Bi, v takšnem primeru, kdo upravičeno podvomil v mojo dobroto, poštenost, pravičnost... ali pa vsaj v mojo vsezmožnost (v katero naj bi tudi moja moč preprečitve grdega, zlega sodila)?!

Bi, kako da ne, in bi me tako z vso upravičenostjo obravnaval, kajti - jaz nisem “bog”, da bi si lahko takšno izkazovanje dovolil!

No, k sreči tudi “bogu” nihče ne more, v ničemer, oporekati, kajti - kako boš oporekal nečemu, kar ne obstaja?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar