sreda, 3. julij 2019

Danes


Danes ni na moji strani,
danes bi po svoje rad,
želje mi, po vrsti, brani,
jaz pa nočem se predat…

Kaj bi o tem danes pravil,
ni nič lepega bilo,
vse, kar danes sem zastavil,
k vragu je, prav zlahka, šlo…

Danes odteka, vse odteče, a previdnost ne spusti,
danes že nekaj dni se zvesto me drži,
sem že utrujen, tega danes, pa marsikaj bi dal,
da bi v boljši jutri, končno, mi pognal…

Danes, že od jutra, vztraja,
in se mi v brk smeji,
pridno mi ves dan nagaja,
danes mi naklonjen ni…

K sreči misel se oglaša,
da me z upanjem navda,
čas je, ki prav vse odnaša,
tudi danes se konča…

Danes odteka, vse odteče, a previdnost ne spusti,
danes že nekaj dni se zvesto me drži,
sem že utrujen, tega danes, pa marsikaj bi dal,
da bi v boljši jutri, končno, mi pognal…

Ni komentarjev:

Objavite komentar