Tudi na
kozlovskem pašniku poznajo takšna stanja, kakršno je družbena ureditev. In jih
tudi prakticirajo, redno ter izmenično, kakor okoliščine nanesejo…
V
osnovi je princip povsem enostaven. Tak, kakršnega je zaznati v celotni naravi,
med nagonskimi bitji: glaven kozel si lasti pravico do najslajšega trnja, in do
najbolj sočnih kopriv ter ostalega sladkanja, dočim ga ostali kozli zavistno
opazujejo, in se primejdušajo…
Meeeeee,
meeeeeeejduš, to ni pravično! Vsi imamo enake želodce, in bilo bi prav, ko bi
imeli vsi enako za žret!
To z
želodci sicer ni najbolj res, kajti določeni kozli imajo nekoliko manjše, drugi
razširjene, tretji, pač, povsem običajne, a v bistvu ne gre za želodce kot
take, pač pa za načelo: vsi smo kozli, in med kozli ne bi smelo biti razlik!
Pa so,
te razlike. V beticah. Kakopak, ne po vprašanju IQ-ja, kajti le-ta je, pri
slehernem kozlu, tam okrog 100. Malček gori, malček doli, ni bistvene razlike.
Itak ta stotka pomeni nič, oziroma popolno odsotnost kakršnekoli inteligence.
Tudi trde so, kozlovske betice, približno enako. Le v rogovih so odstopanja –
nekateri imajo daljše, močnejše, bolj zašpičene in predvsem dovolj
prepričljive, naučene ustreznega, kozlovskega, argumentiranja…
Da,
vodilni kozel, na kozlovskem pašniku, že ima takšne, argumentacijsko uspešne
rogove. In je uvedel, prasec, pardon, kozel, kapitalizem! Si predstavljaš?!
Dočim ostali vse bolj meeeeenijo, da je potreba po socializmu, po ureditvi, v
kateri bi vsi kozli imeli enake pravice, in bi vsi kozli, in vsak posebej,
smeli požreti natanko isto najslajše trnje, najbolj sočno koprivje…
Kozli
se o družbenih ureditvah učijo v svoji, kozlovski šoli. In so jim njih kozji
učitelji, v okviru ur iz kozjevine (op. p. kozja zgodovina), pojasnili, da se
te družbene ureditve nenehno spreminjajo. Pač, se dogaja, tudi pri kozlih, da
po prevzemu oblasti, po odstranitvi grdega kapitalističnega kozla, ponovno
pride do tega, da nek kozel ugotovi uspešnost svojih rogatih argumentov, in si,
spet, dovoli malo, bolje krepko več, kot dovoljuje ostalim kozlom. Vendar…
Vendar
učenje kozjevine kozlom, in kozam, kakopak, kaj prida ne pomaga. Le kako bi
jim, ko pa niti spomina nimajo dovolj dolgega, da o popolnem nerazumevanju
dejstev, s katerimi se soočajo, niti ne govorim! Zaradi tega se na kozlovskem
pašniku vedno najde tisti, ki ima, in sme žreti, več ter bolje od ostalih. In
so, vsled tega, vselej prisotne silnice po menjavi sistema. Čemu ne, ko pa…
Le kaj
bi kozli počeli, le s čim bi svojo kozlovsko pamet izpričevali, če ne s tem, da
se izkazujejo kot kozli?!
Ni komentarjev:
Objavite komentar