Naslovno
trditev (ugotovitev) povzemam kot prikaz človejaške bebavosti, ki je bebava ne
glede na to, ali je tudi uradno nepismena, ali pa se celo z akademsko »izobraženostjo«
izkazuje! In je zanjo značilno, da ni zmožna skleniti miselnega tokokroga, ob čemer
– niti temeljnih zadev, o katerih razpravlja, ne pozna, ne razume.
Da je
(naslovna) trditev izkaz bebavosti, pojasnim s sledečim:
1. Vlada NI ne zadolžena, ne pristojna
za spreminjanje obstoječih in za sprejem novih zakonov, pač pa zmore, kakor
številni drugi, zgolj vložiti predlog za spremembo oz. sprejem. O slednjem
odloča zakonodajno telo = parlament.
2. Vlada je najvišji operativni organ
v državi, kar, z drugimi besedami, pomeni, da je zadolžena za to, da skrbi za
čimbolj nemoteno delovanje države, in da to delovanje poteka v okviru
obstoječega, veljavnega pravnega reda. Potemtakem je moč uspešnost vlade meriti
s stopnjo zakonitosti njenega delovanja, in ne s stopnjo njenega nezadovoljstva
nad obstoječimi zakoni (ter izhajajočimi pobudami za spremembe obstoječih in
sprejem novih zakonov).
3. Ker so vse dosedanje »politične
opcije« stremele k temu, da bi okoliščine spreminjale sebi v prid (in ne v prid
države, kot skupnosti vseh v njej bivajočih), so se vse trudile sprejemati nove
zakone, in spreminjati obstoječe. Ta njih prizadevanja so privedla do številnih
popravkov popravkov popravkov popravljenih zakonov, do številnih zakonskih
aktov in podaktov, ki med seboj celo izključujoče delujejo in so predvsem
pripomogli k zagotovitvi – pravnega kaosa! Celo pravniki več ne vedo kaj, kje
in kdaj velja, da o različnih možnih interpretacijah enih in istih vsebin sploh
ne govorim! Ob čemer so te interpretacije različne že pri povsem preprostih
zadevah, zahvaljujoč kontradiktornosti v razumevanju nagonskih, na eni strani,
in razumskih, na drugi, možganov. Potemtakem – manj kot drezaš v že povsem
zdrezano, manj kot z novimi zakoni količino nereda večaš, boljši si, ne slabši!
Ne,
število sprejetih oz. popravljenih zakonov zagotovo ni merilo uspešnosti vlade,
katerekoli, pač pa je le-to moč ocenjevati z zadevami, kakršne so nemoteno
delovanje države, zmanjševanje (ali vsaj nepovečevanje) zadolženosti, izvajanje
načrtovanih (in s strani parlamenta potrjenih) smernic…
Ni komentarjev:
Objavite komentar