torek, 30. julij 2019

»Vlada slabo dela, malo zakonov je sprejela«


Naslovno trditev (ugotovitev) povzemam kot prikaz človejaške bebavosti, ki je bebava ne glede na to, ali je tudi uradno nepismena, ali pa se celo z akademsko »izobraženostjo« izkazuje! In je zanjo značilno, da ni zmožna skleniti miselnega tokokroga, ob čemer – niti temeljnih zadev, o katerih razpravlja, ne pozna, ne razume.

Da je (naslovna) trditev izkaz bebavosti, pojasnim s sledečim:

1.      Vlada NI ne zadolžena, ne pristojna za spreminjanje obstoječih in za sprejem novih zakonov, pač pa zmore, kakor številni drugi, zgolj vložiti predlog za spremembo oz. sprejem. O slednjem odloča zakonodajno telo = parlament.
2.      Vlada je najvišji operativni organ v državi, kar, z drugimi besedami, pomeni, da je zadolžena za to, da skrbi za čimbolj nemoteno delovanje države, in da to delovanje poteka v okviru obstoječega, veljavnega pravnega reda. Potemtakem je moč uspešnost vlade meriti s stopnjo zakonitosti njenega delovanja, in ne s stopnjo njenega nezadovoljstva nad obstoječimi zakoni (ter izhajajočimi pobudami za spremembe obstoječih in sprejem novih zakonov).
3.      Ker so vse dosedanje »politične opcije« stremele k temu, da bi okoliščine spreminjale sebi v prid (in ne v prid države, kot skupnosti vseh v njej bivajočih), so se vse trudile sprejemati nove zakone, in spreminjati obstoječe. Ta njih prizadevanja so privedla do številnih popravkov popravkov popravkov popravljenih zakonov, do številnih zakonskih aktov in podaktov, ki med seboj celo izključujoče delujejo in so predvsem pripomogli k zagotovitvi – pravnega kaosa! Celo pravniki več ne vedo kaj, kje in kdaj velja, da o različnih možnih interpretacijah enih in istih vsebin sploh ne govorim! Ob čemer so te interpretacije različne že pri povsem preprostih zadevah, zahvaljujoč kontradiktornosti v razumevanju nagonskih, na eni strani, in razumskih, na drugi, možganov. Potemtakem – manj kot drezaš v že povsem zdrezano, manj kot z novimi zakoni količino nereda večaš, boljši si, ne slabši!

Ne, število sprejetih oz. popravljenih zakonov zagotovo ni merilo uspešnosti vlade, katerekoli, pač pa je le-to moč ocenjevati z zadevami, kakršne so nemoteno delovanje države, zmanjševanje (ali vsaj nepovečevanje) zadolženosti, izvajanje načrtovanih (in s strani parlamenta potrjenih) smernic…

Ni komentarjev:

Objavite komentar