sreda, 31. julij 2019

Ko tišči


Hodim, hodim, a mi ni dospeti,
le nenehno v krogih se vrtim,
ne pomaga niti pohiteti,
se v hitenju lažje izgubim…

Ulice enake se mi zdijo,
so fasade sive na počez,
mi zavajajoče trud kazijo,
ženejo me v iskanja ples…

Raste, vse, kar je pognalo,
raste, da se okrepi,
tudi za potrebo malo
velja, da bolj in bolj teži…

Kaj sedaj mi je storiti,
kje stranišče je, ne vem,
ni mi v hlače odtočiti,
dočim na ulici ne smem…

Kogar vprašam, vsak se le zmrduje,
in po svoji poti šiba stran,
sem predaleč se podal na tuje,
a jezika sploh ne znam…

Že tišči, mehur mi bo razgnalo,
vražja sila, prav nihče ne ve
za potrebo mojo, že nemalo,
in kaj sploh je to ve-ce…

Raste, vse, kar je pognalo,
raste, da se okrepi,
tudi za potrebo malo
velja, da bolj in bolj teži…

Kaj sedaj mi je storiti,
kje stranišče je, ne vem,
ni mi v hlače odtočiti,
dočim na ulici ne smem…

Ni komentarjev:

Objavite komentar