sreda, 23. november 2022

In je psička prišla na svoj račun…

Vrnila sva se iz doline. In je bilo trikrat za nositi iz avtomobila, nabavljeno…
 
Prvič sem odnesel tako, da sem Malo pustil v avtu. In hitel, na vso moč, da sem odnesel hladilno torbo, pa še nekaj poleg, in postavil pred vrata v kuhinjo. V hladilno torbo sem tudi jajca spravil…
 
Drugič je bilo takole: najprej sva avto zapeljala v garažo, nato sem Malo dal iz njega, in je racala ob meni, ko sem s polnima rokama kolobaril do vhoda v kuhinjo…
 
V tretje pa – ne vem, če me ni bilo minuto, ob Mali, toliko, da sem nekaj malega pograbil, zaprl zadnja vrata od avtomobila, in garažna, in…
Ko sem dospel pred vhod v kuhinjo, sem imel kaj videti – Mala drži prazno škatlo od jajc v roki, jajca pa veselo po tleh. Vsa po vrsti ubita, kakopak…
 
In je bila tudi Tisa poleg, moja psička. Je prišla na svoj račun. Medtem, ko nisem vedel, kako bi se odzval, ker – šla sva, med ostalim tudi po jajca, in sva šla zato, da enega samega ni v hladilniku! Po drugi strani pa…
 
Se tolažim, da so bila jajca, in ne neke klobase. Psičke imajo namreč zelo rade klobase… še zlasti, kadar jim padajo pred gobčke.

Ni komentarjev:

Objavite komentar