ponedeljek, 28. november 2022

Moja bodočnost?

Ne, ni se mi nič za v bodoče rad'vati,
obstaja, to vem, kdor načeto konča,
bo krenil, do konca, prav vse, razdejati,
še zadnje stemniti mi koščke neba…
 
Se sile temnine nikdar ne končajo,
ko krenejo enkrat rušilno v korak,
pa ker do lepote dospevat ne znajo,
v uničenju zgolj jim uspeh je sladak…
 
Bo nekaj veselja, kaj ne bi hotelo,
da dlje časa traja, je nujen predah,
zvečine pa žgalo bo, žgalo, bolelo,
in vse manj mi sonca bo pesmi v rokah…
 
Pač, ni mi drugače, tako se mi piše,
kdo ve, kaj sem storil, da mi je tako,
pa se le upiram, dokler me ne zbriše,
potem, ja, potem pa prav vse bo lahko…
 
A vztrajam, do konca, to, kar je ostalo,
morda bom pri roki, nekomu, nekoč,
da tisto, kar ni do sedaj me pobralo,
ponudim, ponudim vsaj v pomoč…
 
Ne, ni se mi nič za v bodoče rad'vati,
v nič zmorem vreči, vse, kar sem počel,
kar lepšat sem skušal, in tekel dajati,
trenutek, prav vsak, ki sem kdaj ga živel…

Ni komentarjev:

Objavite komentar