sreda, 30. november 2022

S temi ribjimi…

Sem zlato ribico ujel,
tam, veš, kjer vrba toži,
pa mi je ribji vrag hitel
se sliniti po koži,
češ, želje svoje mi povej,
ti bo usoda mila,
če izpustiš me, zapermej,
jih vse bom izpolnila…
 
Se v dlani zvija babja reč,
ko vneto moleduje,
a je problem, celo pereč,
mi up je šel na tuje,
in ji povem, ji pojasnim,
da takšne že poznam,
obljube njih so kakor dim,
pa nanje nič ne dam!
 
Jaz nisem takšna, kakor vse,
hudirjevka mi pravi,
kar rečem, to pri meni je,
me nič ne zaustavi…
a kaj, ko ni je brez napak,
sem lekcije že vzel,
prevečkrat bil sem že bedak,
prevečkrat sem verjel…
 
In - kaj bi z njo, mi itak ni,
da ribje bi si pekel,
pri meni v vodo vse frči,
kar sem iz nje izvlekel,
naj v njej do grla bo, še več,
mehurčke naj poraja,
so itak želje šle mi preč,
tja, kjer se v nič razkraja…

Ni komentarjev:

Objavite komentar