sreda, 23. november 2022

To malo, kar mi je ostalo

To malo, kar mi je ostalo,
bi rad brez prevar, in laži,
brez vse svinjarije,
ki v dušo zarije,
da trga, in da le boli…
To malo, kar mi je ostalo,
če kje, bo v iskrenih očeh,
za hrbtom odpade,
in vsakdo, ki krade
iz jutra veselje in smeh…
 
To malo, kar mi je ostalo,
ne metal bi v nič, v zaman,
dovolj mi bilo je,
preveč v nič mi šlo je,
se bedi sebični ne dam…
To malo, kar mi je ostalo,
rad gledal bi zvezdne noči,
če že, naj vesele
solzé bodo vrele,
ob njih se še sonce rodi…
 
To malo, kar mi je ostalo,
prav zlahka od sebe ne dam,
mi ni, da bi spake
mi šle v korake,
četudi do konca bom sam…
To malo, kar mi je ostalo,
bi brez nemoralnih vseh skaz,
hitel sem topliti,
so šli me pobiti,
popljuvali me v obraz!

Ni komentarjev:

Objavite komentar