sreda, 23. november 2022

Še mi je ostalo…

Imel sem veliko, in mi je ostalo,
dovolj, za življenje, morda celo dve,
že res, da je takšno, da rado bi žgalo,
a kjer ni praznine, drugače ne gre…
 
Imel sem veliko, čeprav sem razdajal,
ne da bi ob tem me bilo kanček manj,
zdaj bom se, počasi, v zaton svoj podajal,
brez nekih posebnih želja, in snovanj…
 
Imel sem veliko, in mi je ostalo,
tega pa prav zlahka ne grem več dajat,
ker nočem, da v nekih smeteh bi končalo,
le kaj bi o vrednem nevreden smel znat…
 
Imel sem veliko, in zid sem postavil,
v neskončnost je trden, in ne popusti,
ne bo več mi s tem, kar imam, onegavil,
nekdo, pač, kdorkoli, ki vreden me ni…
 
Imel sem veliko, in mi je ostalo,
a tistemu le, ki sme zret mi v obraz,
ne da bi pogled v bežanje mu gnalo,
in znal bo iskrenost nuditi v dokaz…
 
Imel sem veliko, in večkrat spoznaval,
kako to, kar dajem, v blatu konča,
po novem zvečine zaman bo postaval
pred vrati do duše mi, in do srca…

Ni komentarjev:

Objavite komentar