torek, 29. november 2022

Ni mi sile

Sem, in bom, dokler me ne pobere.
Tu in tam za koga kaj imam.
Me življenje, od rojstva dalje, žere,
a drugače z njim, očitno, sploh ne znam…
 
Sem, in bom, in veter me vzame.
Me, že mnogim, je, za vselej, vzel.
Se nabralo je nevredne krame,
a med njo sem vrednega imel…
 
Sem, in bom, v nemar mi je pognati.
Tam je bolje, lažji si kot zrak.
Pa nihče ne sili te spoznati,
da odživel si zgolj kot bedak…
 
Sem, in bom, pač, so na svet me dali.
Me oblekli, skazali poti.
In ko zgodbe svoje so končali,
njih grenkoba tudi v meni ždi…
 
Sem, in bom, iz korenin poganjam.
Steblo takšno, kakršno, pač, je.
Do neba že dolgo več ne sanjam,
pa čeprav korak med zvezde zre…
 
Sem, in bom, brezupna neka skaza.
Po pomoti, bržčas, v svet dospel.
A ne dam edinega obraza,
bo, do konca, me povsem izžel…
 
Sem, in bom, dokler me ne pobere.
Ni pomembno sploh, ne kdaj, ne kje.
Naj, brez milosti, dež mi s kamna spere,
prav do zadnje pikice ime!

Ni komentarjev:

Objavite komentar