četrtek, 24. november 2022

Ko z molkom »odgovarjam«...

Včasih, tako nanese, se odločim, in na slišano, ali prebrano, ničesar ne odgovorim. Pa ne radi tega, ker ne bi vedel kaj odgovoriti.
 
Marsikdaj je tisti, kateremu ne odgovorim, prepričan v to, da se z njim strinjam, ali vsaj v to, da sem »v zakup vzel« to, kar mi je izpričal. Pa temu še zdaleč ni tako, le…
 
Včasih sem, še vedno, recimo temu tako, uvideven, pa namenoma ne odgovorim, ker – ko bi odgovoril, ničesar lepega ne bi bilo slišat, prebrat. In se mi zahoče tako, da v nekem danem trenutku takšen odgovor, preprosto, preskočim. Vedoč, da bo že še prišel čas, ko ne bom prav nič preskakoval, pač pa kar na mizi karte odprl…
 
Včasih se zgodi, da me zadrži to, da poznam, tistega, kateremu ne odgovorim. In se mi ne da, v tistem trenutku, z njim preklat, mu, po možnosti, še dokazovat, zaradi česa mi slišano/prebrano ne ustreza, ali mi je za to, žal, ali pa ne, popolnoma vseeno. Še huje, bi bilo bolje, ko sploh izpovedano ne bi bilo, in bi bila packa manj, na izpovedovalcu.
 
Včasih pa ne odgovorim zgolj iz zabave, vedoč, da je neumnost prepričana v svojo »umnost«, čeprav se niti tega ne zaveda, da – za vsako zadevo, na tem vražjem svetu, obstaja nek sklop povezav, pa če se te povezave med seboj ujemajo, če so logično sprejemljive, potem, po vsej verjetnosti, o dejstvih, o resnici pričajo, če ne… in pustim, marsikateri neumnosti, da misli, kako me je prepričala, pretentala, čeprav je resnica daleč, in še dlje, od tega…
 
Je pa res, da moj molk ne pomeni tega, da zanemarim, izpovedano mi. In tako tudi ne morem, kajti – tudi ko bi se, zavestno, hote, trudil pozabiti, se do pozabe ne pusti peljati moja podzavest. Beleži, vražja stvar, vse, s čemer se, kadarkoli, sreča, sooča, in samo utrjuje, nekje globoko, »umetniški vtis« o določeni zadevi, lahko tudi o neki, konkretni osebi. Pa se s tem krepi tudi tisti rad-te-imam, ali pa, nasprotno, ne-maram-te. In bolj kot je slednji močan, večja verjetnost je tega, da – pride čas, ko tisti, kateremu ne odgovarjam, niti priložnosti ne bo imel več, da bi mi karkoli izrekel, ali zapisal. A to je, pardon, bo, njegova težava, ne moja. Pa si smem – dovoliti, kadar me tako prime, svoj molk v odgovor.

Ni komentarjev:

Objavite komentar