četrtek, 4. april 2024

Iščoč moč, v vse večji nemoči…

Sušilnica je prazna, drvarnica pa vse bolj priča o tem, da kurišči prek prihodnje zime ne bosta gladovali…
 
Še neka dva metra bi spravil vanjo, zdaj jih je, po merilih prodajalcev drv, že nekih osem, verjetno tudi več, v njej. In upam, da pa mi v aprilu uspe nekaj iz gozda pobrati, obenem pa…
V hiški imam vsaj meter lesa, ki ga tudi moram obdelati, z vsemi pripomočki, obenem pa razpolagam še z nekim izgrajenim materialom, večinoma hrastovina, stara vsaj sto štirideset let, in nekaj smrekovine, enake starosti, pa tudi nekaj »pilotov«, krepkih zadev (vrag vedi, koliko desetletij so v zemlji preživeli, a so, še vedno, zdravi, čvrsti), imam v mislih za predelavo v polena. Samo do časa nikoli ne pridem…
 
Danes sem zaključil ob treh. Bi bilo dobro, ko bi še kaj pokosil, vsaj malo, a nisem zmogel več. In upam, da bo moj Sonko z razumevanjem sprejel dejstvo, da se tudi v prihajajočem tednu ne bova podala po bregu. Trava je (pre)visoka, domnevam, da je, v njej, moč nemalo klopov nabrati…
Ja, upam, da dete radi tega ne bo tožno, da bova breg uspela s čem drugim nadomestiti. Je prav, da se zave tega, da je tata nesposoben, pač, in, da zmore delati, in narediti, zgolj v okvirih svojih moči, zmožnosti ter vremenskih razmer.
 
Kakorkoli že, veliko prostora sem pripravil za sušenje lesa, ki bo v tem letu dospelo v moje okrilje, pa upam, da mi tudi v prihodnjem letu ne bo potrebno kupovati drv. Se pozna, pri eni pokojnini se še kako pozna, če vsaj na stroške ogrevanja ni potrebno misliti.




Ni komentarjev:

Objavite komentar