petek, 12. april 2024

Razmišljanje iz kota…

Da, ko enkrat tudi poslednje upe odsloviš, takrat se znajdeš v kotu. V bistvu samega sebe vanj spraviš, ko tudi s tistimi razčistiš, ki si sicer »želijo tvoje bližine«, a se z ravnanji povsem drugače izkazujejo, kot z besedami… ko enkrat razčistiš z vso sebičnostjo, preračunljivostjo, celo s sprijenostjo, katera zmore, brez najmanjšega zadržka, sebi v prid iskati, terjati, celo na silo jemati. Da, takrat se zaveš svojega kota, prostora, ki ti je še ostal, v tvojem bivanju, prostora, v katerem tolčeš dan za dnem, sprašujoč se po tistem čemu sploh sem. In edina prednost tega kota je v tem, da v njem ne dovoliš državljanske pravice smradu, svinjariji…
 
Kakorkoli že, nocoj sem se povprašal o smiselnosti besedne zveze »dospeti na psa«, »znajti se na psu«, besedne zveze, ki naj bi o nečem slabem izpovedovala, kajti…
Tudi sam sem se znašel na psu, pravzaprav s psoma, natančneje s psico in s psom, in zagotavljam, da je pes, še vsak, ki sem ga doslej imel, krepko plemenitejše bitje, boljše, toplejše, predanejše, iskrenejše… kot je povprečna dvonoga podoba, in kot sem navedeno spoznal v podobah, za katere sem celo mislil, bebec, da mi bo dano z njimi do zadnjega trenutka, mojega, (pre)živeti!
Ne, ne, niti ni tako slabo s psom se vkup znajti, vsaj veš pri čem si, in vsaj to veš, da te ne bo kar tako izdal, te popljuval, v zahvalo, ker mu dobroto izkazuješ! Tako da…
Bi bilo bolje v konkretnem pomenu neko drugo žival omenjati. Že sama po sebi ni ravno simbol čistosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar