sobota, 13. april 2024

Malo, še malo…

… in morda še malo več, pa boš – jedla paradižnik! Vsaj obljubila si tako, in rastlinica je že začela cveteti.
 
Sicer ne vem, če cveti po pravilih, glede na to, da se nisem držal strogih napotkov kar dveh prodajalk, ki sta mi zabičali, da mora biti sadika do nadaljnjega v zaprtem prostoru, češ da so jutra, zaenkrat vsaj, še prehladna, jaz pa…
 
S strokovnjaki nimam najboljših izkušenj, prevečkrat se kot zgolj »strokovni« izkažejo, in sem ga pobiksal tako pri ovcah, ko sem veterinarja ubogal, in sem obupal na nekem drugem, socialno-zdravstvenem področju, ob ugotovitvi, da izletniški mimobežniki »vedo« več od mene, ki preko desetletja poznam, pa tudi napotkov v zvezi s sadiko paradižnika nisem upošteval. Mejduš, v spodnjem delu cvetlične posode sem zemljo celo potlačil, pa zadeva zdaj znese, domnevam, prek petdeset kilogramov, jaz pa ne bi bruha, niti pruha ali kile, iskal. Zadeva pa je tako in tako pod balkonom ter ob zidu, ki je popoldne osončen, in ni vrag, da to ne bi bila dovoljšna zaščita…
 
Kakorkoli že, Malo, še malo!



Ni komentarjev:

Objavite komentar