nedelja, 28. april 2024

Lep teden, zaključen z dodatno bolečino…

Za menoj je lep, sijoč teden. Že res, da je Mala velikokrat skušala vzdržljivost mojih živcev, in je res, da me je, dan za dnem in vsak dan dodobra izčrpala, a je res tudi to, da sva čas preživela v iskrenosti, čistosti, toplini, kakršna še zdaleč ni običajna za ta preklet planet, in še bolj prekleto živalsko sebičnost na njem, preživela sva v dejanskem imeti-rad-drugega…
 
… daleč stran od pokvarjenosti, sprijenosti, smradu, govna, in so bile svinje prisotne samo v mojih preklinjanjih. K sreči Mala še ničesar ne ve, o teh svinjah, a bo, na žalost, še prehitro izvedela, veliko in krepko preveč. Upam samo, da tudi sama ne postane ena izmed njih…
 
… pa ne radi tega, ker bi me to do konca potolklo, ne, ne radi tega, pač pa – v predobro bitje je zasnovana, Mala, da bi drugim življenja uničevala, in da bi, kot svinja, v lastnem govnu, in v govnu sebi sorodnih svinj, končala. Nevredna drugačnega.
 
Da, za menoj, pravzaprav za nama, je lep teden, in komaj čakam, da mi, naslednjič, spet steče v objem. Pri meni živi povsem drugačen svet, kot ga spoznava sicer. Pravijo vsaj tako, da je na deželi zrak čist, čeprav… tudi na deželi je rilčastih, kolikor želiš, pravzaprav le-ti prevladujejo na svetu »oportunistov«, brezhrbteničarjev, sluzavcev, pač, tistih, ki se, v odsotnosti načel in etičnosti, nenehno prilagajajo, ugodju lastnih zadnjic primerno. A na najinem bregu tovrstni nimajo domovinske pravice. Še oba cucka sta boljša od njih.
 
Danes ni hotela stran. In je bilo hudo njej, in je bilo hudo meni, ko sem jo prepričeval, da morava na pot. In se je tudi med potjo jokala, češ da ne želi iti. In mi je zamerila, to, da sem jo odpeljal, tako mi je zamerila, da mi niti pomahati ni hotela v slovo.
Ne vem, upam, da se sedaj bolje počuti, zase vem, da mi je radi doživetega, še vedno, samo še dodatno hudo.
PREKLETA GOVNA!
 
Da, očitno ji je bilo s tato všeč. Tata je namreč edini na tem svinjskem planetu, ki je, ko je Malo z njim, štiriindvajset ur na dan v njeni »službi«, edini, ki se izključno njej posveča! Edini! Niti minute televizijskega programa, nekega telefonarjenja, niti minute druženja, s komerkoli, razen z njo, kaj šele z govni dvonogimi! PREKLETA GOVNA, še svinje, štirinoge, so čistejša bitja od njih!
In potem naj bi se čudil raznim brejvikom?! Ne, ne, nikakor, ko ne bi dejstev poznal, bi se čudil kvečjemu temu, da zmore silno drekovje povsem nemoteno obstajati, čeprav si obstajanja ne zasluži!
 
P.S.
Povprečnež, nikar si ne domišljaj, da razumeš to ali katerokoli drugo moje zapisovanje, kajti – dokler ne poznaš razmišljanj, čustvovanj, posledično tudi vrednotenj človeka (in tega ne boš nikoli poznal, NIKOLI!), do takrat tudi razumeti ne zmoreš… razen »po svoje«, skladno lastni ne-umnosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar