sreda, 3. april 2024

Počasi, vendar…

Danes so mi opravki, in nabava, vzeli štiri ure, pa še podkurni material sem moral pospremiti iz drvarnice, in mu novo domovanje urediti. Da bo varno, tudi, in predvsem, takrat, ko bo Malo v bližini…
 
Vremenoslovce sem v tri nekrasne pošiljal, kar nekaj časa! Ne vem, resnično ne, čemu sploh spremljam njihove napovedi, prek spleta?! Danes naj bi bilo lepo, jaz pa sem žagal tudi med dežinkami, in toliko časa, dokler se le-te niso raztogotile, namnožile, pa sem stroj in podaljšek hitro na varno pospravil, v klet. A mi je uspelo, tam do nekaj čez četrto, vsaj polovico preostalega lesa, približno, iz sušilnice, spraviti v drvarnico. Jutri pa…
 
Da, ta teden sem se sicer nameraval košnji posvetiti, a vsak dan dežuje, in vsak dan je breg moker, obenem pa – če sem se že priprave drv lotil, potem… nerad puščam nedorečene zadeve, obenem pa želim ves prostor, na katerem lahko les sušim, sprazniti. V upanju, kakopak, da dolgo ne bo sameval, v praznem…



Ni komentarjev:

Objavite komentar