torek, 16. april 2024

Ne bom vam hvale pel…

… vremenarji, a tudi grajal vas ne bom, danes, kajti – skorajda ste zadeli! Skorajda. Napovedali ste namreč, da bo na »našem« koncu deževalo šele popoldne, dejansko pa so me dežinke pospremile z delovišča pet minut po pol dvanajsti, vendar…
 
Resnici na ljubo, tudi ko ne bi začelo deževati, ne bi, danes, niti minute dlje kosil. Tako in tako sem porabil vse gorivo, katero sem na vznožje brega vzel, obenem pa sem se dodobra utrudil, in to z razlogom, kajti – dospel sem iz hudega, v tem krogu košnje, vse terase so pokošene, in tudi nabrežini nad četrto in peto! Zlasti tista nad peto, na njej se počutim kot hribolazec, ki grize kolena, s to razliko, da lahko hribolazec roki uporablja za to, da si (po)išče oporo, medtem ko jaz v njiju koso držim…
 
Da, bogovi so mi, tokrat, za spremembo, stali ob strani. Dežinke so se sprostile dobesedno par sekund po tem, ko sem do konca peto nabrežino pokosil, z izdihom olajšanja, seveda. In mi je ostalo pokositi samo še nabrežinico povsem na dnu brega, pod hiško, in nek plato pod hišo, oboje nad gozdom, oboje za, morda, uro in pol dela, predvsem pa takšen teren, da lahko kosim tudi pet minut po tem, ko neha deževati, pa se bom obdržal na nogah.
 
Mala bo vesela, zagotovo. Rada raziskuje, rada »planinari« prek nabrežin, rada ima, ko se loviva po terasah, in zlasti četrta, pod hiško, ji je všeč – je najdaljša, najširša, celo »prelomi« se, pa… ko bi dve osebi stali na tej terasi, vsaka na svojem koncu, se ne bi videli, in tudi slišali ne bi, druga druge, ob »normalni« jakosti govorjenja…
 
Očitno mi bo v dneh, preden Mala pride, ostalo časa tudi za pot v gozd, po les. V kolikor bo vreme uvidevno, kakopak. Pa tudi greznico moram poiskati, v maju naj bi jo praznili. Vem, čudno se sliši, to o iskanju greznice, ampak – dedinji bivših lastnikov mi ne znata povedati, kje se nahaja, in samo nek možakar, starejši, prijatelj pokojnega lastnika, se, bojda, spomni, kje naj bi, približno, ta greznica bila. Jaz pa moram kup betonskih plošč odstraniti, in zemljo pod njimi, najti najprej greznico, nato tudi njen pokrov, ugotoviti, kakšen »sistem« ima za odpiranje, ugotoviti, če imam ustrezen pripomoček, za dvig težkega betonskega pokrova… Večjih načrtov, denimo »sajenje« betonskih stebrov, bodisi za ograjo, bodisi za trte, ali razrez starih, izgrajenih plohov in tramov, pa raje ne delam, bo čas pokazal, obenem pa si bom tudi nekaj počivanja dopustil. Tablete magnezija namreč pomagajo, a utrujenosti ne zmorejo odpraviti.




Ni komentarjev:

Objavite komentar