četrtek, 5. januar 2017

"Dojemanje" nagonov



Bentiš... zafural sem vse, kar sem imel, se neodgovorno zakreditiral, si, s tem, lastno luknjo poglobil, zdaj pa, ko sem v riti, zdaj me država ne upošteva, mi ne pomaga... ti, ti, grda država, povsem nerazumevajoča!

Redkost, takšno "dojemanje"? Daleč od tega, tako pogosto, da je - pravilo!

Ne nazadnje se tudi država tako obnaša. Kako se ne bi, ko pa jo tvorijo (in so jo zasnovali - vodeče IZ LASTNE VRSTE izvolili) taisti, ki danes na zapisan način "dojemajo"! Ko bi zares dojemali, potem...

... potem ne bi bili tiho, ves ta čas, in se ne bi oglasili ŠELE takrat, ko jim "kuzla v rit skače"! Je bilo namreč tudi poprej veliko, veliko, veliko nemoralnega početja, veliko, veliko, veliko zgrešenih odločitev/izvajanj, veliko, veliko, veliko neumnosti, a - dokler je bila skleda dovolj polna, da so vsi papcali iz nje, do tedaj - je bilo vse v redu, pa čeprav v nemorali, v neumnosti!

Tudi moj Tar zmore izključno tako.

Ni komentarjev:

Objavite komentar