torek, 24. januar 2017

Vzroki stanj t. im. človeškega sveta so v "sestavi" taistega sveta



Riba ne živi v vodi zato, ker ima plavuti, pač pa ima plavuti zato, ker živi v vodi.
Pomeni, da so najprej okoliščine ( = voda), potem šele odgovori nanje ( = plavuti).

Če nadaljujem, potem zapišem, da je vsaka ustrezna prilagoditev okoliščinam način, ki omogoča uspešno obvladovanje taistih okoliščin. In, obratno, da je vsako neuspešno obvladovanje okoliščin odraz nezmožnosti prilagoditve.

Če prevedem oziroma prenesem: če je svet logike ( = razuma) tisto, kar naj bi človeštvo ločevalo od preostalega sveta, potem je vsako nerazumno izkazovanje posameznika/skupnosti ( = družbe, družbenih sistemov) zgolj odraz nezmožnosti ( = nerazumskosti) taistega posameznika/skupnosti.
In ker razumska združba obstaja (o čemer pričajo odkritja »zakonitosti narave« - ki potekajo na logiki/razumu povsem prepoznavne načine), in ker ta razumska združba poraja ves dejanski razvoj (in imam tu v mislih predvsem razvoj spoznavanja, tudi/predvsem tistega na področju sobivanja), je očitno, da zmore v nasprotni smeri (torej v nasprotni smeri od razvoja, v smeri razkroja) delovati izključno – nerazumski del t. im. človeške skupnosti. Pa…

Če nadaljujem: ker je objektivna zmožnost tega nerazumskega dela zanemarljiva (kdor ne premore dojemljivosti, ta ne premore zmožnosti tvorjenja časov – sedanjosti, bodočnosti, ta ne premore zmožnosti razvijanja na bolje), je edina podoba moči, s katero lahko nerazumski del t. im. človeštva uspeva, v številčnosti, v masi, v dejstvu, da nerazumski ( = nagonski) del t. im. človeštva predstavlja – absolutno večino.

In če še nadaljujem: sleherno porajanje kriznih družbenih stanj, je izključno posledica delovanja nerazumske večine. Sleherno poglabljanje taistih kriznih stanj in njih razreševanje v podobi nasilja, je, prav tako, zgolj izkaz »zmožnosti« nerazumskega dela t. im. človeštva.

Pa, če spustim za stopnico nižje: vsak fizik zmore brati formule in s pomočjo prebranega (naučenega) izvajati poskuse, a vsak fizik ne zmore »izumljati«, tvoriti formul ( = prepoznavati naravnih zakonitosti). Potemtakem: če zmoreš graditi »družbo« pod vodstvom razumnega graditelja, potem še ne pomeni, da si jo zmožen graditi tudi sam, celo več: vsak tvoj »solo« poskus se bo končal v razgradnji, namesto v gradnji.

O tem priča »zgodovina«, sila preprosta učiteljica. Ki pa ima, očitno, še preprostejše učence, ki se od nje – ničesar ne naučijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar