ponedeljek, 11. februar 2019

Prepovedano spodbujanje kajenja oz. Ko odločajo IDIOTI


V konkretnem zapisu opišem maloprej doživeto stanje, pred tem pa…

Kadim, in to počnem že petinštirideset let! Da, zavedam se (morebitnih) posledic kajenja, da, zavedam se, da kajenje NAČELOMA ni zdravo, da, zavedam se, da lahko zaradi kajenja nekaj krajši čas živim. Obenem pa…

Obenem pa se zavedam tudi tega, da živim življenje (se aktivno, tvorno izkazujem), in se zavedam, da za samo živetje potrebuješ tudi ugodje ( = zadovoljstvo), kajti le ugodje ti zmore porajati moč(i), potrebne za to, da obstajaš. In cigarete sodijo med tiste drobnarije, s katerimi si zmorem pričarati takšno ugodje. Obenem pa – da bi večno živel znotraj obče bebavosti, ne, kaj takega mi, niti pod razno, ne pade v misel!

Danes sem se podal po filtre in papirčke, potrebne za zvijanje cigaret. Iskal sem drugačne filtre, torej ne takšnih, kakršne standardno kupujem, kajti nabavil sem drugačno napravo za zvijanje cigaret. In sem se v nabavo podal brez očal (moje oči pa drobnega tiska več ne zmorejo brati), zaradi česar sem prosil prodajalko, da mi pove kakšne velikosti (oz. premera) so določeni filtri. In sem prejel odgovor »Ne smem vam povedati tega.«

Kakopak, odgovor me je presenetil, kajti nisem našel enega samega tehtnega razloga, zaradi katerega mi prodajalka ne bi smela odgovoriti na vprašanje, me opremiti z informacijo, na osnovi katere se bom odločil o tem katere filtre BOM kupil (torej se ne bom odločal o tem, če bom ali ne bom kupil), in sem jo, zaradi tega, poprosil, da naj mi razloži zaradi česa mi ne sme postreči z želeno informacijo. Pa sem zvedel…

Ste opazili, da imamo vse tobačne izdelke skrite, ste opazili, da na cigaretnih škatlicah več NE piše o sestavi samega tobaka (o tem, koliko mg katrana in ostali tvarin vsebuje tobak), zaradi istega razloga ne smemo strankam dajati informacij o tobačnih izdelkih, ker pravijo, da s tem spodbujamo kajenje, in nas lahko inšpekcija kaznuje tudi s prepovedjo prodaje tobačnih izdelkov…

Zanimivo, ni kaj. Pravzaprav popolna »logika« BEBCEV (pa ne mislim na prodajalke/ce, pač pa na tiste, ki zmorejo na tako bebav način »razmišljati« in sprejemati odločitve), kajti – če nekaj JE strupeno, če NE želiš, da se nekdo s tem strupenim zastruplja, potem (in najprej) na škatlico cigaret MORAŠ napisati vse strupe, katere vsebuje tobak (s prikrivanjem informacije o teh strupih namreč NE opozarjaš nanje!), obenem pa – če si tako BUTAST, da (kljub temu, da VEŠ, da »jaz« vem kje je moč kupiti tobačne izdelke) misliš, da bom kupil manj tobaka (cigaret) zgolj zaradi tega, ker jih boš ti skril mojim očemče si tako butast, da misliš, da boš s tem, ko mi prodajalka ne bo povedala o velikosti filtrov, dosegel kaj drugega, kot to, da bom v bodoče nosil s seboj očala… ne nazadnje, če si tako butast, da misliš, da mi bo tvoja bebavost preprečila (malodane vseživljenjsko) moje izkazovanje… potem mi ne preostane drugega, kot da se, na temelju tvoje BEBAVOSTI, povprašam o tem kateri idiot v tej idiotski srenji idiote na mesta odločanja postavlja?!

In, povsem mimogrede: kako bi lahko zares povzročili zmanjšanje kajenja? S preprečitvijo, na primer, vstopa cenejšega (obenem krepko boljšega) tobaka iz tujine, ter s krepkim dvigom cen tobačnih izdelkov. Ko bi škatlica cigaret stala toliko, kolikor stane »ta brihten telefon«, takrat, sem prepričan, bi kajenje hitro upadlo, čeprav…

Čeprav je res tudi to, da bi takrat država ne mogla pobirati mastnega deleža (v podobi davka), katerega pobira od prodaje (tudi) tobačnih izdelkov. Potemtakem, in v skupnosti bebcev, po eni strani »skrb« za zdravje občestva ( = TOZADEVNI ne-kadite), po drugi strani pa skrb za to, da tobačni izdelki po cenah še vedno ostajajo obče dosegljivi (ker edino v takšnem primeru država na račun teh izdelkov SLUŽI)!

Ni komentarjev:

Objavite komentar