nedelja, 7. november 2021

Dal sem mu vetra...

In sem mu dal vetra! Sem ga cepil, proti kovidu, pa poglej, kaj je nastalo iz njega!
 
Današnja nedelja je minila v znaku počitka, pardon, užitka, kajti, končno, sem se lotil ringloja, o katerem sem (že) zapis(ov)al…
S prvimi tremi debli sem kar sam opravil, čeprav sta se dve, dokaj prepričljivo, sklanjali prek ograje, proti sosedovemu dvorišču, a mi je, s tehniko (na)žagaj-vleci… uspelo uspeti. Za četrto in peto deblo pa – krepko debelejši sta (bili) od prvih, masivnejši, posledično težji, obenem pa…
 
Četrto se je tako zviralo, da nisem bil docela prepričan o tem, če bo upoštevalo moje želje, in pot, smer, katero sem mu namenil, dočim je bilo peto preveč usmerjeno k sosedu, pa – zanesljivejše je le zanesljivejše! In sem na pomoč poklical soseda…
 
Zavezala sva »gurtno«, pa – ti vleci, jaz bom pa žagal. Priznam, nič kaj prijeten ni občutek, ko stojiš tik debla, katerega žagaš, in veš, da ga lahko, med žaganjem, zavrti, ga, morda, spodnese oz. zanese, da se lahko celo odbije, od nečesa, in poskoči, ampak – če je treba, potem je treba! Kakorkoli že, tako lepo sta (se) (po)legli, med trto in hruško, na eni strani, ter med figo, na drugi, jaz pa sem bil zadovoljen, saj – ob podiranju niti ena sama okolišna zadeva (ograja, hiša, trta, sadno drevje) ene same škode, niti najmanjše, ni utrpela!
 
Ja, pa da se povrnem k uvodoma, in namenoma, omenjenemu kovidu. Z dvema pripisoma…
 
Prvi se nanaša na vladno zahvalo, v kateri se zahvaljuje zdravnikom, in, med ostalim, zapiše »…zdravnikom, ki skrbijo za covid…«. Jaz pa, revež, ne vem, na čem sem, kajti…
Obstaja neka nova, najnovejša različica rovtarsko pogojenega pravopisa, v okviru katerega, po novem, zdravniki skrbijo za kovid (domnevam, da tudi za vse ostale bolezni), ali pa je, morda, vladni »strokovnjak« za jezik tako »strokoven«, kot je »strokovna« tudi vlada?!
Domnevam, da bo pravilno to, slednje, kajti tako kot umnost krog sebe ne trpi bebavosti, tako bebci ne trpijo umnih! In jih povsem razumem, kako ne bi, ko pa so takoooo pametni…
 
Drug pripis pa je sledeč: hvala bogu, da je, trenutno, v modi kovid, in da se ima vlada s čem postavljati, če se že s strokovnostjo ne more. Ona in njeni »strokovnjaki« dobesedno izmenjujejo odprta in zaprta (družbena) stanja, pa pomislim – mejduš, saj bi Evropa izumrla, v času kuge, ko bi zdaj odpirala lokale, in dovoljevala druženje, zdaj pa počela popolnoma nasprotno! Saj je znano, mar ne, da valovi modificiranega virusa prihajajo drug za drugim…
 
Obenem se »strokovnost«, posledično nekredibilnost, teh politikantov in njihovih »strokovnjakov«, izkazuje v tem, da se še niso dokončno odločili – cepljenje zaščiti (prepreči obolevanje), samo olajša (obolevanje), ali pa je…
Ob tem se, kakopak, postavlja vprašanje – čemu se cepljeni bojijo necepljenih, če pa so se zaščitili pred boleznijo? Pa vprašanje – lahko tudi nebolan (celo cepljen) prenaša virus? In, če ga lahko, potem tudi vprašanje: čemu družbena diskriminacija, delitev na tiste PCT in ne-PCT?! Obenem pa…
 
Nikarte misliti, da sodim med tiste, ki menijo, da je zgodba o kovidu izmišljotina! In še manj, da menim, da ga kaže obravnavati z levo roko. Daleč od tega. Po uradnih statistikah, katerim vsaj delno, in pogojno, verjamem, je za kovidom, v dveh letih, umrlo približno pet tisoč oseb, vendar…
 
Vsako leto v Deželi, za posledicami tega ali onega raka, umre (najmanj) toliko prebivalcev! Vsako leto! Pomeni, da je umrljivost (samo) po vprašanju raka enkrat višja, kot ta, ki se nanaša na kovid. Vendar to vprašanje, vprašanje raka, očitno, ni tako modno, kot vprašanje kovida (mimogrede: čestitam, »strokovnim strokovnjakom«, Dežela se je znašla, znotraj EU, na prvem mestu obolevnosti, za kovidom, ugotavljane z razmerjem med številom obolelih in številom celotne populacije!), pa, kljub temu, sprašujem: kaj so vse dosedanje vlade, in konkretno tudi ta, nesposobna, a z ukrepi igrajoča se, storile za to, da bi v zdravstvenih krogih nehali govoriti tisti »manjkajo nam strokovnjaki, zdravniki, manjka nam osebje, manjkajo nam prostori in aparature«?!







Ni komentarjev:

Objavite komentar