petek, 5. november 2021

Sama nekredibilnost...

Sedaj pa ne vem, komu je potrebno nekredibilnost očitati, slovenskim velkavrhom ali »bogu«?! Verjetno, je edino pošteno, tako prvim, kot tudi drugemu, kajti…
 
Danes naj bi bil suh, nedeževen dan, pa…
Že res, da imam, od prejšnjega žaganja, še za kak teden »odpada«, za ogrevanje, vendar – če se je že nekaj prostora izkazalo, za zlaganje, daj, da razžagam še zadnji kupček materiala, ki sem ga v bivši staji hranil. In sem mu, toliko, da mi žaga ne bi očitala, kako da jo imam samo za neresna opravila, pridodal še nekaj debelno-vejnega gradiva, ki je bilo, prislonjeno, v nebo štrleče, v bivšem predprostoru bivše staje. V taistem, omreženem, delu, katerega sem imel izključno za potrebe omejitve vseh ovac hkrati. Denimo za takrat, ko je veterinar cepljenje opravljal, pa, v končni fazi, za takrat, ko sem jih polovil, vse, da jih je kupec odpeljal…
 
Ja, in sem se lotil žaganja, suhopetkovega žaganja, a kaj, ko so me v času mojih prizadevanj kar dvakrat obiskale dežinke! Zoper katerih sicer, načeloma, prav ničesar nimam, a sem, ob njih, sočnost izkazal, verbalno, kar nekajkrat, misleč na uvodoma omenjene in nezanesljive tipe…
 
Kakorkoli že, razžagano je, kar je bilo v današnjem načrtu, in tudi staja, bivša, je pridobila prvobitno podobo. Odstranil sem namreč omenjen predprostor, ki je povsem brez potrebe prostor ožal, in kazil. Pravzaprav staja, bivša, ni več staja, zato tudi je, menda, bivša, pač pa bo objekt, zmontiran z veliko volje in predvsem iz materiala, ki se je znašel pri roki, nekaj časa služil kot sušilnica lesa. In je v njem, poleg kupčka podkurnega materiala, in kakšnega metra debelih orehovih čokov, lepa količina že dobro posušene akacije, ki pride na vrsto še letos, in jo razžagam takoj, ko vso to šaro, »odpadno«, dam v kraj. Pardon, v peč in, posledično, v ogretost.
 
Sedaj moram počakati, kak dan, in res suho vreme, da se razžagano posuši, preden zložim v skladovnico, vendar, in to je tudi namen, ki v osnovne sodi – sedaj je teren vsaj pospravljen! Kolikor je pri meni, seveda, moč o tem pojmu, ali stanju, če ti je tako ljubše, govoriti.


 


Ni komentarjev:

Objavite komentar